Te weinig moedermelk... HELP

Hoi,

Mijn zoon is nu 3 weken en 2 dagen oud en ik geef volledig bv. Om mezelf iets meer ruimte te geven ben ik begonnen met kolven (het lijkt me heerlijk om straks lekker even weg te kunnen of vroeg naar bed te kunnen als mijn vriendje de laatste voeding doet).
Maar een probleem....er komt amper iets uit de kolf.
Als ik 3 kwartier kolven (2 borsten) dan heb ik er als ik gelukt heb net 50 cc uit.....pfff...dat schiet dus niet op.

Hoe krijg ik er meer uit? Heb al een foto van hem staan en probeer dan ook aan mijn ventje te denken maar het helpt niet......

Help.....

ps. hoeveel zou hij eigenlijk per flesje moeten krijgen?
Ik weet dat hij genoeg uit mijn borsten krijgt want hij drinkt en groeit goed.

bv mag je zoveel geven als je wil. maar hoe vaak kolf je? want als je 3 kwartier bezig bent voor zo weinig???pffff ik kolf 5 a 6 keer per dag en ik haal er ongeveer 70 cc uit per keer. (10 min per borst )

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Ik ben naar het consultatie bureau gegaan en de tip gekregen dat ik gewoon een fles ertussendoor mag geven.
Ik heb drie dagen maandag tot die woensdag intensief lopen kolven en nu ligt het weer stil.
Volgens het consultatie bureau komt mijn borst voeding stil te liggen, omdat het elke keer stopt en het is te vermoeiend om hem  met het uur  aan te leggen, zegt zij.
Ik moet ook  een voeding in de middag overslaan en 6 uurtjes met de borsten rusten.
Maar  ik heb besloten om hem vanaf volgende week gewoon op fles voeding over te gaan. Ik ga wel kolven, dat hij in iedergeval elke dag wel een flesje heeft.

Ik was afgelopen woensdag naar het consultatie bureau geweest en verteld over hoe en wat en dat hij met het uur kwam.
Wij zijn er donderdag mee begonnen en het ging meteen perfect.
Nu geef ik hem nu tussen
6/ 7:00 borst
10/ 11:00 borst
14/ 15:00 fles
18/ 19:00 fles en ik kolven
0:00 Fles of afgekolft melk en ik kolven
afentoe  tussen 19:00 en 0:00 komt hij nog 1 keer.

Hij slaapt de nacht door en hoeft nu maar 5 á 6 keer per dag te eten sinds donderdag.
Hij drinkt nu 135 cc met een flesje.
En het afgekolfde melk is ook voor als hij tussendoor honger heeft.

Als je met kolven begint, moet je je borsten even masseren.
Dan haal ik er ongeveer met 2 borsten zo tussen de 60 á 100 cc uit.
Gisteren had ik 130cc met 9 uurtjes rust door omstandigheden.

Snappen jullie het nog??
Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan