Te weinig te zien op 1e echo

Wie biedt mij hoop?
Ik was gisteren voor mijn eerste echo bij de gyn. Ik ben nu iets langer dan 6 wkn zwanger, maar ivm met voorgeschiedenis van 2 miskramen moet ik al snel voor een 1e afspraak komen.
Ik voel me goed en heb verder geen klachten, alleen een beetje gevoelige borsten. Vergeleken met mijn vorige zwangerschappen voel ik me helemaal top!
Bij de echo gisteren liet de gyn duidelijk merken dat hij het niet vertrouwde, daar er te weinig te zien viel op de echo voor 6 wkn zwangerschap. En dat terwijl ik een zeer regelmatige en korte cyclus heb, dus kans is klein dat ik een late ovulatie heb gehad...
Nu moet ik 2 wkn wachten en dan krijg ik een nieuwe en uitgebreidere echo waaruit moet blijken hoe de vlag erbij staat... maar ik ben na gisteren bang dat die vlag tegen die tijd op halfstok staat!

Zijn er meer mensen bij wie er op de 6 wkn echo weinig te zien was, maar wat wel goed afliep?
Ik wacht jullie reacties af, alvast dank! X
 
Hoihoi, inderdaad was er bij mij ook te weinig te zien, dat kwam omdat mijn eisprong kennelijk 4 dagen later was dan we gedacht hadden...Ik was altijd super regelmatig, nu dus ineens wél van sleg en prompt zwanger (3e kindje) hihi.Ik zou zeggen, zolang jij een positieve test hebt, géén bloed en of buikkrampen dan is alles goed hoor. Ik hoop met je mee!! Want nu duren die 2 weken wel lang hè!? Succes hoor.
 
hoi hoi
Bij mij precies hetzelfde, had een beetje bloedverlies en had dus de vk gebeld.Ik kon meteen langskomen voor een echo en er was niks te zien, wat dus kon betekenen of een miskraam of een kortere zwangerschap. Een week later heb ik weer een echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien en ben morgen 20 weken zwanger.
Ik wil je heel veel succes wensen de komende 2 weken want dat wachten is verschrikkelijk, maar het wil zeker niet zeggen dat het verkeerd afloopt.

liefs
 
Hoi....bij een goeie vriendin van mij was met 6 weken ook te weinig te zien.....nu met 8 weken heeft ze weer een echo gehad en daarop was er een klein friemeltje en een kloppend hartje te zien.

Wat blijkt nu.....haar toekomstige kindje ligt strak tegen haar rug, waardoor het gewoon moeilijk te zien viel.

Heel veel sterkte de komende weken.....2 weken wachten duurt echt lang
 
Tx lieverds, dat geeft me weer een beetje meer lucht!!! Hopelijk heb ik straks net zo,n succesverhaal als die van jullie. Ik heb gelukkig geen klachten, geen bloedverlies en geen krampen. Hooguit wat gezeur in mn onderbuik, maar dat hoort er vaak ook bij.
x
 
he meis, ik heb zelf heel onregelmatige cyclus, ik dacht zelf ook toen ik zwanger was dat ik 5 a 6 eken was, dus ik naar de gyn, blek er niks tezien, moest maar bloed testen hoe hoog de waarde van me hcg is en dan zouden ze 2 weken later weer echo maken, het kon 2 dingen zijn of ik was nog maar 4 weken ( dus met 3 weken getest wat niet mogelijk is ) of buitenbaarmoederlijke zangerschap.

Nou gelukkig was de hcg goed en klopte bij het verhaal dat ze nog niks zagen 2 weken later zagen ze alleen het vruchtzakje dus.

Dus bij mij was ook alles goed gegaan hoop bij jou ook want weet hoe je je veolt heb zelf ook 2 miskramen gehad dus en was zo bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was na anderhalf jaar geprobeert te hebben

nou veel sterkte en hoop dat de kleine snel van zich laat zien

liefs
 
Wat een gedoe allemaal he? Nou, ik loop nu toch maar mooi met een pak maandverband en tampons in mijn tas... Je weet maar nooit! Maar hoop natuurlijk dat ik dat niet nodig ga hebben! Dank voor je verhaal Mama van sharon.
 
Hier ook geen hartactiviteit bij 7 weken (wel een vruchtzakje). Erge stress, 3 weken later een prima kloppend hartje en een kloppende termijn ineens. Blijkt wel vaker voor te komen dat in het begin het vruchtje met horten en stoten groeit, om het zo eens uit te drukken. Anyway, inmiddels ruim 23 weken zwanger.
Dat wachten is wel slopend en ik hoop dat het allemaal goed afloopt!
Succes!
 
Terug
Bovenaan