Te weinig te zien op 1e echo

Ze zagen pas bij week 8 een kloppend hartje, met week 7 was er alleen een leeg vruchtzakje te zien. Echo was inwendig.

Ik hoop dat alles goed afloopt voor je meissie!

Succes
 
Heerlijk dat ik jullie reacties heb gekregen, kan ik nu toch wat meer hopen! Wachten is iid wel heeeeeel vervelend!!! Aan de andere kant; ben je dan weer zo'n stuk verder na 2 wkn en is de kans groter dat je wel wat ziet! Dank allemaal zover, echt fijn dat jullie even je verhaal hebben gedaan! X
 
Ik denk dat een gyn altijd wat voorzichtig reageert bij deze termijn. Ik vermoed dat het inderdaad beide kanten op kan vallen en op deze manier (door wat voorzichtig te zijn) kweek je in ieder geval geen valse hoop en kan je rekening houden met een andere uitslag. Ik hoop het niet voor je, je ziet aan bovenstaande verhalen dat het ook gewoon positief uit kan vallen.
Ben zelf in die wachtweken er vanuit gegaan dat als ik niet ging vloeien het wel goed zou komen.
Sterkte!
 
@Esk; dank voor je reactie (en medeleven) en ik hoop dat je gelijk hebt!
Maar hij (de gyn) was overduidelijk eerder negatief dan positief en niet neutraal. Terwijl ik hem ken als iemand die over het algemeen goed communiceert en geen botte hork is. Daarom was ik (en mijn vriend trouwens ook) redelijk overdonderd! Maar goed, de gyn heeft wel gezegd dat hij niet kon zeggen dat het sowieso foute boel is.... dus laat ik maar hopen dat dat ook niet zo is! Voorlopig geen klachten in de vorm van vloeien of heftige krampen, en dat is vaak een goed teken zoals je zei!
 
<p>dames,</p><p>het is voor jullie allemaal al even geleden, maar wat ben ik blij om deze verhalen te lezen. van de week een echo gehad. dacht zelf op 8 weken zwangerschap te zitten, maar de verloskundige zag alleen pas een vruchtzakje en nog geen kindje. ze zei dat ik waarschijnlijk nog niet zo ver ben dan dat ik zelf dacht. zei denkt 6 weken. nu maandag weer een echo, maar wat zijn dit slopende dagen zeg! me gedachten vliegen heen en weer, maar het doet me weer even goed om dit te lezen. heb soms het idee dat het echt niet goed komt, maar wil niet toegeven aan die gedachten.</p><p> </p>
 
<p>Hoi </p><p>ik heb nu een hcg van 730 en ze denken 4 weken zwanger. Maar er is niks te zien behalve verdikte baarmoeder slijmvlies. Bij welke waardes zag je iets bij jou? Ze maken zich bij mij zorgen dat ze nog niks zien </p>
 
Oh wat fijn om dit te lezen zeg! Ik dacht zelf ook 5,5 week te zijn en ivm miskramen voorheen daarom zo vroeg een echo. Nu gister een klein zwart stipje te zien en VK zegt dat bij 4,5 week hoort. Maar dat het uiteindelijk straks ook ineens hard kan gaan en allesveranderd. Over 2 weken weer heen. Spannend!!! 
 
Terug
Bovenaan