Team pyjama of team slaapzak

Pjama in een mouwloze slaapzak plus een deken erover! Dochtertje van 7 maand hier. En inderdaad wat hierboven gezegd word helemaal mee eens: slaapzakken met mouwen zijn héél irritant!

Hier groot favoriet met slaapzak met mouwen in de winter ;-) anders is hij smorgens helemaal koud. Dus een slaapzak, pyjama en een dekentje heeft hij. Het is een echte koukleum! Zn zusje heeft alleen een pyjama en een slaapzak aan.

Team slaapzak! :) Onze dochter haatte verkleden. Dus na het badje lekker schone, zachte kleertjes aan en lekker in de slaapzak. Dat doen we uit gemak nu nog steeds eigenlijk (16 maanden) maar ik denk dat we bij de volgende kledingmaat ermee stoppen. Nu zijn de kleertjes nog zacht maar in de volgende maat ook al wat stroevere broekjes, het moet natuurlijk wel lekker liggen :) En inmiddels is ze al wat relaxter met omkleden gelukkig. 

Team pyjama en slaapzak ?
Het wordt hier 15 graden snachts, dus beiden en met mouwen is wel noodzakelijk. Draaien met slaapzak aan worden ze vanzelf sterk genoeg voor. Doet die van mij sinds 1 jaar prima hoor! Jollein is lekker soepel ondanks de mouwen.

vanaf 3 weken oud in een slaapzak en nu (16 maanden) nog steeds! als het erg koud is een romper en pyama aan in de slaapzak en anders alleen een romper. 

Pyama slaapzak en 1 of 2 dubbele dekens. (1overdag snachts 2) ze is 17 weken.

Vind kindjes in alleen een slaapzak er zo zielig uitzien, wij slapen toch ook niet zonder deken denk ik dan

Terug
Bovenaan