Teennagels knippen

Ik heb er nog geen last van.... Maar ja, nog maar één mini buikje, dat is wel één voordeel :) vandaag haha vroeg iemand hé ben je zwanger, hoelang 14 weken ofzo... ? Nou, doe er 9,5 bij.. Dat verbaasde gezicht komisch haha

Hier gaat het ondanks de buik nog redelijk. Ik laat wel over een paar weken een pedicure mijn voeten verder doen. Gewoon omdat het kan haha. Verder gaat het scheren nog wel goed. Ook daar beneden haha. Heb tijdens de voorweeeen van mijn eerste bevalling dat nog geschoren dus dat komt wel goed denk ik. Liefs

whahaha heb precies hetzelfde als jou! die ene voet gaat nog redelijk soepel, maar die andere kant pfff moet me in allerlei bochten wringen echt niet charmant:p

xxx

Ja, dit herken ik zelf ook. Heb laatst dus mijn teennagels gelakt en het ging met moeite. Kreeg al gelijk de reactie van mijn vriend dat hij de nagels niet ging lakken, haha! Misschien een excus om dan naar een schoonheidssallon te gaan?!

Die buik begint nu inderdaad behoorlijk in de weg te zitten, maar kan er ook wel weer enorm om lachen.

Xxx

Ja, ik ga voor het knippen en lakken maar naar mijn moeder, scheren gaat nog goed, ik kan net om/over mijn buik heen kijken. Hmm vriendlief had voor nagels lakken al bedacht: even afplakken en dan wilde ie er wel ff n spuitbus met n mooi kleurtje over heen halen..... nah doe maar niet....

Terug
Bovenaan