TEGELIJK ZWANGER MET.....?

Hebben jullie bekenden met wie je tegelijk zwanger bent? Ik een heleboel!

Mijn zusje moet volgende week bevallen.
Mijn vriendin is gisteren bevallen
2 collega's binnenkort uitgerekend
Mijn beste vriendin is 11 febr uitgerekend
Andere vriendin half mei uitgerekend.

Tot nu toe alleen maar jongens geboren en op komst...

Ben benieuwd of jullie dat ook hebben..

Liefs Ro
10w+5d

Haha da's nou ook toevallig...
Kom er een uur geleden achter dat een collega en ik even ver zijn.
Zij is 4/4 en ik 6/4 uitgerekend. Grappig he!!
Verder niemand in omgeving die zwanger is. Wel beter, gaat alle aandacht naar mij!!!! Haha.
groetjes sonja

Haha, tegelijk zwanger met:

- Katja Schuurman
- Tooske Ragas

Misschien nog meer bn-ers?

Maar een vriendinnetje van mij is ook zwanger. Zij is 7 april uitgerekend, ik 4 april, en we hopen dat een andere vriendin zich snel bij ons kan aansluiten na een miskraam.

Nee, helemaal niet. Waren in onze omgeving al de eerste die een kindje kregen, en weer de eerste die een tweede krijgen. Lijkt me leuk om zoveel zwangeren in je omgeving te hebben!

Hoi hoi,
Ik ben nog ff gelijk met mijn zus zwanger, maar ze staat op ploffen dus dat duurt niet lang meer..
Verder is er nog een goede vriendin van me zwanger, 4 weken langer dan ik ben, erg leuk vind ik dat! We zijn de eerste van onze vriendinnengroep dus dan kunnen we lekker bij elkaar onze harten luchten. En staan we straks ook niet alleen met het "oppasprobleem"..
Liefs Mij

helaas ben ik hier nog de enige met een hummeltje (en een tweede op komst) mijn vriendinnen zijn of nog single of gaan net samenwonen dus dat duurt wel even.
vind ik wel heel jammer want als ik in de stad loop (alleen met de kinderwagen) en ik zie twee vriendinnen samen met kindjes ben ik soms best wel eens jaloers, die kunnen elkaar om raad vragen enzo en weten waar je het over hebt als je even wilt klagen of als je trots bent als je kindje weer wat nieuws heeft gedaan, maar goed daar heb ik nu het forum voor! haha
groetjes marielle

1 collega en mijn schoonzus net bevallen; 1 vriendin in december; 1 vriendin in maart; een andere collega 2 weken na mij en nog een vriendin 3 weken na mij. En van de meesten is het net als bij mij de eerste! Gezellig he?!

Terug
Bovenaan