TEGELIJK ZWANGER MET.....?

hoi hoi..

hier ist echt heeel vreemd.. k woon int kleinste dorp wat je maar kan bedenke (2 straten:p)
en dr zijn er 7 zwanger!!(allemaal in maart en april uitgerekend) ook op mijn werk lijkt het net alsof iedereen zwanger is..

verder ben ik zelf tegelijk met een goede vriendin van vroeger zwanger.. zij is alleen 2 weekjes eerder dan mij uitgerekend..

dus de enige ben ik echt niet.. wat ook wel weer jammer is..

liefs

@Sjaar: een vruchtbare vakantie?

Maar je hebt wel altijd speelkameraadjes bij de hand, dat is erg leuk. Onze oudste is ook in een tijd geboren (dec-sept) met veel jongetjes, nu zijn het allemaal vriendjes met elkaar en komen ze ook bij elkaar in de klas.

Voor mij geld dat er nu een collega 4 weken verder is dan ik (12+5) en een kennisje waarmee ik de vorige keer ook tegelijk zwanger was, alleen ging het bij ons toen met bijna 20 weken mis, haar kindje is vandaag een jaar geworden.
Verder weet ik het echt niet.
O ja, Wendy van Dijk is in maart uitgerekend volgens mij.

Is Tooske weer zwanger dan!!!???

ik ben gelijk zwanger met een goede vriendin van mij, we hebben elkaar leren kennen bij onze eerste zwangerschap op de babygym!
voor haar is het haar derde en voor ons dus onze tweede.
superleuk!
zij is de 10e mei uitgerekend en ik de 11e!!!

groetjes.

@clasce.. k denk dat dr wat int water gezeten heeft.. haha.. op zich is het wel leuk hoor.. over n paar jaar zit t schooltje in ieder geval weer vol..

k vind t alleen een beetje jammer (erg egoistisch) omdat ik al n paar miskramen heb gehad en dr dus nu erg naar toe geleefd had.. en nu moet ik mijn aandacht 'delen' k weet t klinkt heel egoistisch.. ma zo voelt t wel n beetje..

liefs

Ik ben nu eindelijk met mijn beste vriendin zwanger. 9 jaar geleden leek het ons erg leuk om tegelijk te lopen.. Ik was direct zwanger, en bij mij was de 2e er binnen 2 jaar. Bij haar heeft het helaas 6 jaar geduurd, en overleed haar zoon, vlak na de geboorte. Nu zijn we allebei zwanger, zij 12 weken verder, maar we genieten enorm, het heeft 9 jaar geduurd, maar onze wens is alsnog uitgekomen!!

Zo bijzonder!

Tooske Ragas zwanger van onze redactie
AMSTERDAM - SBS-presentatrice Tooske Ragas is in verwachting van haar derde kindje.

Tooske laat weten: "Ik ben nu twaalf weken zwanger en weet het al een week of zes. Het kindje is zó gewenst! We hebben altijd gezegd: als er nog één mocht komen zou dat geweldig zijn. Mijn man Bastiaan wil wel vijf kinderen, maar ik zei al: dan mag jij de volgende twee gaan dragen."

Tooske en Bastiaan zijn al de trotse ouders van twee meisjes: Helena Antonia (Leentje), geboren op 13 februari 2007 en Feline Hanneke Grietje (Fien), geboren op 28 mei 2008. Bastiaan heeft ook een zoon, Sem (2001), met Laura Vlasblom.

Volgens mij is ze beetje half /eind april uitgerekend.

Sjaar, ik kan me jou gevoelens heel goed voorstellen. Die vriendin van mij is nu voor de tweede keer zwanger. De eerste keer waren er twee andere vriendinnen gelijk zwanger, en nagenoeg dezelfde maand uitgerekend, en nu ben ik weer met haar zwanger. Kan me voorstellen dat ze daar wel van baalt.

Voor mij is het de derde, ik was met mijn vorige twee zwangerschappen de enige die zwanger was van bekenden en alles. Dus mij maakt het niet zoveel uit. Maar nogmaals, ik begrijp jou wel!

Hoi,

deze zwangerschap niet zoveel zwangeren in mijn omgeving. Bij de groep van de gym van de vorige keer ben ik de eerste. Op mijn werk hebben we de babyboom net gehad. Afgelopen jaar is er een heel elftal geboren. Onze school lag wel even op z'n gat, met zoveel vervangers... 5 Jongens en 6 meiden trouwens, bleef spannend, voordat de laatste geboren was stond het nog 5-5.
Ook hier in de buurt was het afgelopen jaar goed raak. In de 2 straten hier (niet eens grote straten) zijn binnen 9 maanden 10 jongetjes geboren. Leuk voor strakjes, als ze naar school gaan...
Maar goed, nu een collega, is een paar dagen eerder uitgerekend en de buurvrouw 2 deuren verderop krijgt ook weer een kleintje, haar zoontje is van december en ze krijgt nu begin februari weer een kindje.
Leuk onderwerp trouwens!

Terug
Bovenaan