tegen beter weten in....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

moet ff van me afschrijven, want wordt hier beetje zenuwachtig van:

Vandaag mijn nod. Gistermiddag ongi-gevoel en heel klein beetje bruine afscheiding (sorrie). Dus ik dacht, oke daar komen de rode duivels, jammer, maar pas 2de ronde, dus niet zeuren.
Maar die rode duivels kwamen dus maar niet gisteren (meestal zet het vrij snel door bij mij). Gisteravond, niks meer. Vanmorgen: niks.

Krijg je toch weer beetje hoop.
Maar heb wel gewoon een ongi-gevoel, beetje buikpijn.
Ben nu al 4 keer naar de wc geweest vanmorgen om te checken, hahaha.

Stom is dat: 99% dat ik gewoon mijn ongi krijg, maar ja, tegen beter weten in..........

Liefs, Mienetje

nog niks.....wel nog steeds beetje buikpijn
Wacht maar verder af!

Hoihoi,

Spannend he? Ik zit bijna in hetzelfde schuitje...Had hele gevoelige borsten, maar dat zakt alweer weg, af en toe krampjes en rare steken in mijn buik (rond de navel)...

Moet zo onderhand (nu) toch wel ongi worden...Afwachten nog even...

Jij in ieder geval succes en zal voor je duimen! Dan heb ik nog een beetje een blonde vraag; waar staat NOD voor?

Wanneer ga je testen?

groetjes

NOD = niet ongesteldheids dag

ik moet vandaag ook ongi worden maar ik voel helemaal niks, ik zit nu in de eerste ronde, aah vind het zo spannend !!

Hey!
Kan best zijn dat de bruine afscheiding de innesteling van het vruchtje is.
Dat had ik ook de eerste keer dat ik zwanger was. Dacht dat ik ongi werd. Had precies op de dag van mijn NOD bruine afscheiding, de volgende dag en de dagen erna was er niets meer te zien. "zwanger" was ik dus.
Hoop voor je dat dit bij jou ook het geval is:
 voor je !
Groeten van Miena.

hoihoi,

nod is je niet ongi dag, dus de dag dat je eigenlijk weer ongesteld moet worden, maar het niet wordt/wilt worden omdat je dan zwanger hoopt te zijn.

Wacht vandaag nog maar even af, misschien wel gewoon ongi..spannend. Geen tijd eigenlijk om een test te kopen vandaag na mijn werk en bij mijn werk wil ik niet (straks ziet een collega me). Toch maar effe kijken of ik straks niet iets eerder weg kan....dan ga ik morgen  testen.  
Als ik mijn ongi dan nog niet heb, natuurlijk.....

groetjes,
Mienetje  

hoi mienetje
zo ging het bij mij ook de vorige keer dat ik zwanger was.al een paar dagen flink buikpijn,op mn nod roze afscheiding.en ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger was omdat we rond de 14e dag niet geklust hadden(vriend zat in t buitenland)dus toen ik bloed aan mn wc-papier had dacht ik dat ik ongesteld geworden was,maar savonds nog niks.volgende ochtend toch maar getest en ja hoor; heeeeeel vaag streepie.pas een week later had ik echt een duidelijke test dus zelfs na je nod kan de onzekerheid blijven.sterkte!!!hopelijk is t raak.
groetjes kari  

Spannend Mienetje!
Hopelijk is het raak!
Hebben we weer een zwangere erbij...
Ik duim voor je

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan