tegen beter weten in....

Nou, nog steeds niks dus.......
ben na mijn werk maar even langs kruidvat gegaan om een testje op te halen.
Hahaha, zal je zien hoor, voor niks, maar goed, heb ik hem maar in huis (voor de volgende keer).
Als morgenochtend nog niks ga ik toch testen......

Dit forum is wel verslavend als ik eerlijk ben. Ik denk nu al de heel dag aan niks anders dan mijn nod, zwanger zijn en testen. Door zo'n forum ben je er veel meer mee bezig. Snap best dat anderen even afstand nemen af en toe.....
Maar ik vind het nu nog even te spannend allemaal!

Hou jullie op de hoogte!

Liefs, Mienetje

spannend zeg.........zal beginnen met duimen....
Het is toch lekker dat je ermee bezig bent, je moet je er alleen wel goed bij voelen.
Maar je bent er altijd mee bezig ongeacht je hier bent of niet......denk ik dan
succes

is ook zo, maar nu wel beetje extra.
Heb tijdens mijn werk vandaag veel op het forum gehangen....zal mijn baas niet zo blij mee zijn.

Mienetje

Heej Mienetje,

Heb   je de test al een x gedaan? Ik heb al sinds afgelopen zondag mijn NOD (Jippie, weet eindelijk wat het is, haha, bedankt meiden), net een testje gedaan, maar helaas.

Ik zag er in ieder geval geen 2 streepjes in. Jammer. Dan nu maar wachten op de maandelijkse beslommeringen...

Las net dat je er inderdaad erg mee bezig bent door zo'n forum, mijn vriend kan er wel om lachen, al die vrouwen...haha. Ik zit ook echt vaak op het forum nu, is echt leuk om te lezen dat ik niet de enige ben! Al mijn vriendinnen zijn er nog niet zo mee bezig. Zou het ook echt leuk vinden als ik de 1ste ben!

Laat even weten als je getest hebt he?!

groetjes

joehoe, het is raak!!!!
vanmorgen getest, en ja hoor een plus!!!

kreeg als teeds meer hoop na zondag, maar ja, je wilt jezelf ook net te veel hoop geven!!!

meiden, bedankt voor jullie reacties, ik duim voor jullie lekker door!!!!!!

Liefs, Mienetje

Mienetje,

Van harte gefeliciteerd!!!! Maar had je helemaal geen zwangerschapsklachten zoals misselijkheid ofzo dan?

Liefs,
Dompy

Echt superleuk mienetje!!!! Hartstikke gefeliciteerd!

Genieten!

groetjes

Terug
Bovenaan