tegen de bevalling opzien na een ks

Jedi80, ik heb het nagevraagd vandaag en stel dat ze zien dat het litteken scheurt of e.d. dan word ik meteen geopereerd en halen ze de baby via een ks. De kans dat zoiets gebeurt is heel erg laag zei hij.

Maar goed, voor de rest was alles goed.

Ze kunnen zien dat het litteken scheurt aan de CTG en aan het hartfilmpje van de baby. Ze doen twee apparaatjes om mijn buik heen en daaraan kunnen ze dat afleiden. Dus ze hoeven niet inwendig te zijn.

Had het ook gevraagd hoe het zat met een 2e kindje of dat sneller gaat. Hij gaf aan dat het per 'geval'anders was. Bij 75% gaat het idd sneller maar het ligt aan de situatie en aan de medische achtergrond etc etc.

We zien het wel.

Hoi mballa

Bedankt voor je info! Ik heb dus een hekel aan inleiden omdat de kans op scheuren aanzienlijk groter is, en voor ze dan kunnen opereren, zijn ze vaak een half uur verder. Met alle gevolgen vandien. Maar het komt heel weinig voor, het komt allemaal dus vast goed. Succes in elk geval!

Groetjes Jedi

hallo alemaal ik heb verleedenjaar een keizersnee gehad en ik mag dus helemaal niet ingeleid worden naar een keizersnee mag je niet worden ingeleid ik ken iemand waar ze het wel bij deeden zal het maar verder niet vertellen ik krijg nu wer een kiezersnee heb nu een gewoone bevaling gehad en een keizersneeen nu weer een en ja doe na de hand wel wat pijn maar ga geen risco neemen dat me wond schuur want als ze dan nog moeten haalen loop het ,eestal niet goed af ik weet het echt jongens liefs jolanda 34 weeken

Mijn oudste dochter is geboren via een spoedkeizersnede, 16 maanden later ben ik bij mijn tweede dochter wel ingeleid. Ze doen het dus wel. Ik lees iedere keer hier op het forum dathet niet gedaan wordt, maar dat is dus niet altijd zo. Inleiden heeft in mijn geval geen problemen gegeven. Denk ook dat het per situatie verschilt.

Mara het is dus niet per definitie zo dat er niet wordt ingeleid na een keizersnede.

Miep

Terug
Bovenaan