Tegenvaller...Waarschijnlijk toch IVF

Heeee lieve Ing, en lieve Marielle,

Ik laat hier ook nog even een berichtje achter voor jou, ongelooflijk he dat het waarschijnlijk toch ivf gaat worden, jeetje dan gaan we straks waarschijnlijk gelijk op, en Marielle las ook dat jij er mee gaat beginnen, dan kunnen we elkaar straks helemaal steunen met alles, we moeten idd heel sterk blijven omdat het niet  nixs is het ivf-traject lees wel vaak dat het zeker goed combineert samen met acupunctuur dan schijnt de kans toch mooi 25 % te zijn dat het lukt, en daar moeten we zeker vanuit gaan ok we gaan er voor.

En het gaat hoe dan ook goed komen, heb er een heel goed gevoel over.

liefs Mickey

Hoi Inge,

Hè potverdikkie, nu ook nog waarschijnlijk IVF.  Nu ik duim voor jullie dat het met deze IUI toch nog helemaal goed gaat komen! Kan het niet zijn omdat je mannetje zich niet helemaal goed heeft gevoeld de afgelopen tijd dat er daardoor te weinig  zaadcellen waren.  
Succes ermee!
Dikke knuffel
patricia

Hoi Inge,
Ik kan mij goed voorstellen dat je hier van baalt. Maar, wie weet  leveren jullie eind augustus een superpotje in en is die IUI gelijk raak! Wel moed houden hoor! Ik hoop echt dat het in ieder geval niet tot IVF komt! Succes de komende tijd. Oja, misschien een tip, iedere dag een uitgeperst sinasappeltje voor je man.....

Hoi meiden!
Bedankt voor jullie berichtjes.

Patricia, ik heb ook het idee dat de zaadhoeveelheid laag was omdat hij niet zo lekker in zijn vel zat. (zit) Het vervelende is alleen dat de kwaliteit dus erg snel aan verandering onderhevig is en dan is IUI gewoon een kwestie van gokken. Ik wil liever geen IVF maar om nou losse flodders te blijven schieten...

Noortje, we persen al jaren elke dag 6 sinaasappels, hij slikt zink en foliumzuur.... Helaas heeft dat deze keer niet mogen baten. Wel bedankt dat je aan me denkt met je tip!

We moeten eerst maar eens bekijken of het doorgaat deze maand want mijn man heeft weer en behoorlijke dip en ziet er even vreselijk tegenop. Het ging heeel goed na 4 maanden pauze maar helaas heeft hij een terugval. Ik probeer dus zoveeeeeeeel mogelijk rust te creëren hier in huis. Ik denk ook niet dat ik me zomaar laat ompraten tot IVF. Als het nu weer slecht is deze IUI dan wil ik in september na onze vakantie nog wel een IUI doen want ik ben vorig jaar na een vakantie zwanger geraakt. Als het dan nog slecht is dan moet het maar IVF worden maar dan hebben we in ieder geval het gevoel het te hebben geprobeerd...

Lfs inge

Terug
Bovenaan