tegenvaller..

Ik heb vandaag controle gehad in het ziekenhuis...
Ik had gedacht dat ik wel schoon zou zijn nar die enorme bloeding, maar het zit er nog! en het is gegroeid! Het is nu de grote van 7 weken... het zag er eerlijk gezegd uit als een cyste ofzo, een donkere lege vlek..

Het is wel een tegenvaller, ik dacht, nog even checken en dan weer naar huis! Nu lijkt het allemaal weer op nieuw te beginnen :-(

Nu heb ik dinsdagochtend een curretage... en daarna door met ons leventje..

Ik moest het even kwijt hoor.

Evelien

he meid,
kan me voorstellen dat het even tegenvalt.
Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor dinsdag en voor je herstel erna.
Ik hoop dat alles snel weer in orde is en jullie inderdaad door kunnen met jullie leventje. En natuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie een ander nieuw leventje ook gegunt is hierma...

sterkte
Tamar

ow wat een tegenvaller meid!
hoop ook dat je snel door kunt met je leventje
wens je veel sterkte voor dinsdag en een spoedig herstel nauurlijk....

liefs ilona

ik wil je heel veel sterkte wensen

ik heb 2,5 week geleden ook een curetage gehad omdat mijn baarmoederslijm niet af kwam.
nu kreeg ik eergister telefoon dat er in de kweek zwangerschaps weefsel was gevonden.
dit is waarschijnlijk dus nog van mijn miskraam 5 maanden geleden. vandaar dat ik niet "schoon" werd. ik hoop dat je na de curetage het een plekje kan gaan geven en je weinig last zult hebben
van de narcose en /of bloeding
heel veel sterkte en succes

liefs moekje

bedankt voor alle lieve berichtjes..
Ik dacht dat het allemaal wel goed ging, maar we waren gister op de verjaardag van het zoontje van een vriendin van me, die werd 2.. hij kwam uit bed en hij had een heel mooi shirt aan: IK WORDT GROTE BROER...

Super leuk voor hun, echt waar, maar de grond zakte onder me weg :'-(
Mijn vriendin vond het ook moeilijk om aan me te vertellen, maargoed als ze er om heen gaan lopen draaien vind ik ook niets, ik moet er gewoon even door,,
Alleen is ze in juni uitgerekend en nog lang niet 3 maanden, ze moet binnekort pas voor t eerst naar de VK en nog de eerste echo enzo... Dat voelt zo raar, want ik was ook al bij de VK geweest en ik had zoiets van, zal ik t ook al aan iedereen vertellen of wachten, nou gelukkig toch gewacht..

Het is gewoon een beetje dubbel, ik vind het super voor ze, maar ik zit gewoon een beetje met alles in de knoop in mijn hoofd, ben vandaag echt een wrak (eindelijk lijtk wel) ik hoop dat dinsdag snel voorbij is en dat wij er ook weer voor kunnen gaan!

Evelien,

wat ontzettend rot dat je nu alsnog naar het ziekenhuis moet.
En erg vervelend dat je op een verjaardag dan zoiets hoort. (ik weet niet of ze had aangekondigd dat ze haar zoontje een shirtje aan zou doen? Maar als ik jouw tekst zo lees had ze dat niet gedaan en dat vind ik dan wel een beetje raar?)

Veel sterkte!
groetjes Mariska

Terug
Bovenaan