tegenvaller..

@ mariska

Nu jij het zo zegt denk ik: inderdaad, ik ben even in de keuken bij haar in huilen uitgebartsen, en ze is echt een schat daar ligt het niet aan, ze had lang getwijfeld.. ik zei al: je hoeft echt geen dingen te laten om mij, maar ze had beter het grote nieuws van te voren aan me kunnen vertellen dan was ik voorbereid geweest..Nu wist ik me geen houdin te geven!
Maar ze wist natuurlijk niet dat ik net te horen had gekregen dat het er nog zit... het ging nml al de hele goede kant op met me.. ik heb r laatst uitgebreid gesproken.. MAAR toen ik het vertelde sliep die uk nog..

Maargoed het is niet anders, misschien is het ook wel goed DAT het er nu allemaal uit komt.. ik voelde me al een hele bikkel!

Hoi Evelien,

Wat vervelend voor je dat het nog niet allemaal achter de rug is.
Ikzelf heb ook een curretage gehad en dat is mij echt 100% meegevallen. En weet je, dan weet je ook echt dat het achter de rug is.
Ik ben daarna weer meteen zwanger geworden dus heb en houd vertrouwen in je lichaam.
Tuurlijk is de confrontatie met je vriendin niet leuk en het was inderdaad niet zo subtiel van haar om haar zoontje zonder aankondiging zo'n shirtje aan te doen. Maar ja, haar leven gaat ook verder; zulke confrontaties zul je nog vaker tegenkomen.
Ikzelf ben er destijds best snel overheen gestapt. Het had gewoon niet zo mogen zijn en dat is jammer. Maar ooit komt het goed, dat heb ik mezelf altijd voorgehouden en kijk nu, ik heb 2 prachtige knullen.
Bij mij kwam de heftige periode pas toen ik weer zwanger was. Toen kwam de onzekerheid of dat het allemaal wel goed zou gaan nu.
Heel veel sterkte en lucht je hart maar op dit forum.

Groetjes,
Maike

Hi Evelien,

Jeetje wat een lastige situatie bij je vriendin zeg!
Inderdaad wel een beetje raar dat ze er dus wel over na heeft gedacht dat ze het moeilijk vond om het aan jou te vertellen, maar vervolgens niet over de manier waarop door heeft gedacht :S
Maar ja zo doet iedereen weleens iets waarvan hij later denkt, stom had ik anders moeten doen!
Waarschijnlijk had zij dat later ook..
Ik kan me verder alleen maar bij bovenstaande aansluiten; hopelijk komt er bij jullie gauw weer een nieuw lichtpuntje!

Groetjes Sas

Hoi Evelien,

Gelukkig komt nu wel alles er uit. En t kost tijd om t een plekje te geven.
Uiteraard hoop ik ook dat je zodra je er aan toe bent weer zwanger bent en alles goed gaat.

liefs Maris

Terug
Bovenaan