...TeHa

A

Anoniem

Guest
Hello meisje, nog een dagje tot nod toch?
Heb je, als je op je gevoel af gaat, een goed gevoel. Ik wil je niet stressen hoor maar ben wel erg benieuwd. Ontspan en Liefs

He T'Lousje (hoe kom je aan die naam eigenlijk?),
*zucht* ik heb er geen goed gevoel over. Begon de maand zeer positief, maar ik heb vanmorgen weer van die buikkrampen gehad die ik vorige keer ook had. Ben toen 2 dagen daarna ongesteld geworden. Als ik er ook nog sjaggie bij wordt en hoofdpijn krijg weet ik zeker dat het weer niet raak is.
Begin nu best een beetje ongeduldig te worden. Belachelijk, want ik zit dan al wel in ronde 6, ben nog geen 5 maanden bezig.

Maar hoe gaat het met jou??? Heb je nog last?
Wanneer is je vruchtbare periode? Is het uhhh *schraapt keel*  bedrijven der liefde al gelukt??

Tot gauw!

T.H.

Heelaa TeeHaa, absoluut geen zin om te werken dus ik dacht ik ga T eens een briefje typen...

Toulouse omdat ik die naam wel vaker gebruik op Internet en om het voor mijzelf makkelijk te houden. Zoveel inlognamen, wachtwoorden, pincodes, gek wordt je ervan. Voor dit forum een beetje een rare naam maar jij maakt het zo wel leuker; T’Lousje. Misschien vertel ik je later nog wel eens waar het vandaan komt maar voor nu niet want het heeft met mijn bedrijfsnaam te maken... rara....

Shit van die krampen. Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat alles dan nog mogelijk is?!
Maar bij mij tot nu toe hetzelfde liedje. Krampen, chagrijnig, hoofdpijn >>> ongesteld. Grrr
Ik hoop het van niet voor je. Zonder dramatisch te gaan doen weet ik denk ik wel wat je bedoelt met ronde 6. Zelf kan ik haast niet geloven dat ik al in 8 zit. Zo’n gek idee. Maar ik hou mij telkens voor dat gemiddeld een jaar is en dat is nog lang niet...

Volgens mijn (godzijdank) regelmatige cyclus komt mijn ei donderdag of vrijdag. Als dat klopt zou ik morgen toch wel ovulatiepijn moeten krijgen. Vandaag merkte ik dat het slijm meer was dan normaal. Eigenlijk let ik daar nooit zo op maar omdat ik de laatste weken alsmaar geconfronteerd ben met (sorry) afscheiding, bloed en bende viel dit mij ook op. Weet jij hoe dat werkt? Ik lees wel eens wat over draderig slijm maar wanneer (tov eisprong) heb je dat dan?
O jee daar ga ik weer; controlfreak!!!

Nou ja ik merk het wel. De klusfrequentie wordt nu opgevoerd naar min. om de dag en misschien nog wel wat hoger, haha. Even kijken hoe het gaat. Dat, haha *schraapt keel* bedrijven der liefde... is gelukt. De eerste keer (ahum) was wel een gek idee. Het voelde ook anders... strakker (hihi, zit hier achter mijn computer verscholen een beetje rood te worden). Mijn vriend vond het ook een beetje eng maar gelukkig alles heel gehouden. Daar was ik nl meer bang voor, dan dat het pijn zou doen.
Eigenlijk gaat alles wel goed nu; na mijn ongesteldheid geen bloed of andere gekke afscheiding meer gehad en ook geen pijn dus aan de slag maar weer.
Ik realiseer mij ineens dat ik dit bizarre verhaal aan jou zit te typen. Als je het niet wilt weten of weet ik veel... geef je gil hè! Anders type ik rustig mijn hele hebben en houden op , haha.

Heb jij dat ook, dat je steeds zit te fantaseren over hoe en wanneer je het aan bv je ouders gaat vertellen? En jij aan je dochter; dat wordt leuk, hihi. Moet ze wel een geheimpje kunnen bewaren?
We hebben een jaar geleden een huis gekocht en het verwachtingspatroon is volgens mij dat “ze” zitten natuurlijk te wachten op een huwelijk. Mijn ouders weten niet dat we aan het klussen zijn. Mijn moeder misschien wel maar dat laat ze niet merken.

Ik droom eventjes rustig door over het Sinterklaascadeautje voor jullie en het Kerstcadeautje voor ons dit jaar. Goed?

Kus en Liefs

Whoehoeoeoeoe! Wat een verhaal! Je had echt geen zin vandaag hè?! Hihi.

Kan niet beloven dat ik ook zoveel terug type, want mijn dochter heeft besloten vanavond niet te willen gaan slapen. Ze lijkt wel dat kind van Exorcist, zo krijst ze. Zou bijna willen zeggen: "Neem geen kind!" haha.

Even over dat slijm. Het schijnt zo te zijn (kan het niet uit ervaring zeggen) dat een dag of drie na die draadjesslijm (jeemig, wij vrouwen lijken zo wel eens stelletje loopse naaktslakken) je eisprong is. Maar je hebt toch van die ovulatietesten? Ben benieuwd of dat dan klopt.

Fijn dat de Sex weer goed gaat. Ook wij deden het braaf om de dag, maar toen herinnerde m'n vriend mij eraan dat ik toch echt zwanger ben geraakt toen we het elke dag deden, dus hebben we het deze maand bijna een week lang elke dag gedaan. Hij blij! Mocht het weer niet baten heeft ie pech gehad en gaan we weer om de dag.
Kan me voorstellen dat het spannend was voor jullie beitjes. Hoewel ik een keizersnee heb gehad was die "eerste keer" ook weer spannend, kan je nagaan na een vaginale bevalling.

En natuurlijk zit ik te dromen hoe ik het iedereen vertel dat (oeps, bijna de naam van m'n dochter gezegd) m'n moppie een broertje of zusje krijgen. Ik krijg trouwens volgens de Chinese horescoop als ik deze maand bevrucht ben een jongetje. Haha.. hoezo er mee bezig??

*zucht*... ik moet maar even een rubber hamertje gaan gebruiken hiernaast.
Even de boze moeder gaan uithangen hoor!

Haudoe!

T.

Ha Te, je vergeet het allerbelangrijkste te melden; je nod???????????

Ok dat slijm ja, haha... een paar dagen voor eisprong dus, dat is mooi want ik geloof dat ik iets voel wat op ovulatiepijn lijkt (of moet ik gewoon naar de wc?). Mijn testers zijn op; ik vond nl dat mijn lichaam het wel heel erg duidelijk aangaf en heb geen testers meer nodig. Ohhh waar blijft mijn ei...?

Nou ik ga nog een potje duimen voor je en wellicht vandaag wel hard werken, haha.

Liefs

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2005 09:51:19'));

Ha Te, je vergeet het allerbelangrijkste te melden; je nod???????????

Ok dat slijm ja, haha... een paar dagen voor eisprong dus, dat is mooi want ik geloof dat ik iets voel wat op ovulatiepijn lijkt (of moet ik gewoon naar de wc?). Mijn testers zijn op; ik vond nl dat mijn lichaam het wel heel erg duidelijk aangaf en heb geen testers meer nodig. Ohhh waar blijft mijn ei...?

Nou ik ga nog een potje duimen voor je en wellicht vandaag wel hard werken, haha.

Liefs

Hey moppie,

M'n NOD is van  29 november t/m 2 december. Hield 29 november aan omdat ik vorige maand ook een cyclus had van 24 dagen, maar aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben zal het deze keer wel weer 27 dagen zijn. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik wel heeeeeel erg zenuwachtig worden. M'n (mannelijke) collega heeft aan aangeboden de helft van de test te betalen als ik 'm vandaag doe, haha. Ik zou best willen dat mijn vent wat meer zoals hij is. Hij heeft me nog steeds niet gevraagd of ik al ongesteld ben geworden of niet, de zak. Maar hij is dan ook verkouden en heeeeeeel zielug .

En hoezo vandaag hard werken?? Sexen moeten jullie!
Heb je niet gelezen dat goede sex beter is om kindjes te verwekken en dat je een orgasme moet hebben een paar uur na de zaadlozing?? Dus hup hup aan de slag jullie .

Zet 'm op!

Liefs, T-tje

hahaha, lach me dood (nouja...) om jou. Dat heb ik af en toe wel nodig!

He joh, dat ie nou zoooo verkouden is betekend toch niet dat zijn geheugen het niet doen..., ahhhh. Ik moet het ook altijd melden hoor, dat ik alweer ongesteld ben geworden. Mannen he!

Haha, heb je dat boek gelezen; Dagboek van een Moeder in spe of zoiets? Zo ja dan weet je waarom ik moet lachen om die mannelijke collega van je. Zo niet dan zoek ik het even op voor je...

Snap het van je nod, je bouwt dus een kleine marge in, handig! Zo moet je het ook benaderen, anders wordt je gillend gek. Rustig aan he!

Werk, werk, werk. Geen tijd om maar gewoon een weekje vrij te nemen want mijn ei ligt op de loer. Nu al geen tijd voor mijn ei, hoe moet dat straks met dat arme babietje als pappa en mamma alsmaar aan het werk zijn, aaaahhhhhh zielig!

Vanmorgen nog eventjes soort van paniekstress hieroo; ging naar de wc ivm onderzoek naar kramp in onderbuik. Dat bleek dus gewoon kramp omdat ik een liter thee op had en moest plassen... Daarna tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds geen ovulatiepijn had terwijl dat wel de bedoeling is inmiddels. En nu komt het “ergste”... : er zat een beetje bruinig in mijn slip. Hmmmm...

Nou ja, ik was juist zo lekker, rustig, ontspannen en relaxt aan mijn klusweek begonnen en dan doe ik mijzelf dit weer aan. We klussen vrolijk door en ik zie er de humor maar van in (huh, humor, waar dan, haha, ben melig)

Die man van je die is er heus wel mee bezig (alleen niet zo bizar als wij...) en durft gewoon niet te vragen naar je nod (kent ie dat woord? die van mij niet... denk ik) ivm instortingsgevaar van zijn lieve T-tje. Wie moet er dan voor hem zorgen?

Liefs en voor deze keer een kus

Toulouse!!! Ik ben zwanger! WHAAAAAH!

Ik was helemaal opgewonden geworden door een vriendinnetje die vroeg wanneer ik nou die positieve ovulatietest had. En dat was dus 16 dagen geleden.
Ik had met mezelf afgesproken dat ik een test zou gaan halen als er voor de drogist een parkeerplekje vrij was... En die was vrij!
Toen ik thuis kwam wachtte me al een verrassing: M'n vriendje had een heeeele mooie bos bloemen voor me gekocht omdat vandaag de verjaardag zou zijn van m'n moeder (die is 5 weken na de geboorte van m'n dochter overleden). Zo lief!
En toen vertelde ik 'm dat ik overtijd was en het elke dag van bil gaan dus blijkbaar goed had gewerkt.
Toen vroeg ik 'm even later wanneer ie wilde gaan testen... Zegt ie: doe vanavond maar, ik vind het vandaag een mooie dag ervoor!
Hij kreeg onverwacht het aanbod om mee naar Nac-Groningen te gaan, dus ik riep nog dat ik nou niet meer zo lang kon wachten.
Heb gelijk getest toen dochter-lief op bed lag. Was eerst nog helemaal teleurgesteld omdat er niet gelijk een streepje verscheen. Toen een heeeeeele vage, maar na een paar minuten was ie echt super duidelijk! YES!
Ben nog helemaal flabbergasted!

Hoop zo dat je ook snel zwanger bent moppie! Het mag onderhand he?!

Sorry voor dit ego berichtje, maar ik ben echt helemaal van de kaart.

Liefs,

T.H.

Terug
Bovenaan