hahaha, lach me dood (nouja...) om jou. Dat heb ik af en toe wel nodig!
He joh, dat ie nou zoooo verkouden is betekend toch niet dat zijn geheugen het niet doen..., ahhhh. Ik moet het ook altijd melden hoor, dat ik alweer ongesteld ben geworden. Mannen he!
Haha, heb je dat boek gelezen; Dagboek van een Moeder in spe of zoiets? Zo ja dan weet je waarom ik moet lachen om die mannelijke collega van je. Zo niet dan zoek ik het even op voor je...
Snap het van je nod, je bouwt dus een kleine marge in, handig! Zo moet je het ook benaderen, anders wordt je gillend gek. Rustig aan he!
Werk, werk, werk. Geen tijd om maar gewoon een weekje vrij te nemen want mijn ei ligt op de loer. Nu al geen tijd voor mijn ei, hoe moet dat straks met dat arme babietje als pappa en mamma alsmaar aan het werk zijn, aaaahhhhhh zielig!
Vanmorgen nog eventjes soort van paniekstress hieroo; ging naar de wc ivm onderzoek naar kramp in onderbuik. Dat bleek dus gewoon kramp omdat ik een liter thee op had en moest plassen... Daarna tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds geen ovulatiepijn had terwijl dat wel de bedoeling is inmiddels. En nu komt het “ergsteâ€... : er zat een beetje bruinig in mijn slip. Hmmmm...
Nou ja, ik was juist zo lekker, rustig, ontspannen en relaxt aan mijn klusweek begonnen en dan doe ik mijzelf dit weer aan. We klussen vrolijk door en ik zie er de humor maar van in (huh, humor, waar dan, haha, ben melig)
Die man van je die is er heus wel mee bezig (alleen niet zo bizar als wij...) en durft gewoon niet te vragen naar je nod (kent ie dat woord? die van mij niet... denk ik) ivm instortingsgevaar van zijn lieve T-tje. Wie moet er dan voor hem zorgen?
Liefs en voor deze keer een kus