...TeHa

Hihi Toulouse, maak je maar niet druk. Die zwemmertje bereiken heus wel hun doel.
Ik heb nog een pakje testen liggen. Ben ik lekker laat mee he?
Had er voor de zekerheid maar 2 x 5 besteld. Maar wat moet ik er nou mee he?
Mocht het deze maand nou weer niet gelukt zijn (wat ik niet geloof hoor) stuur ik ze naar je toe. Belooft!

Wat kwaaltjes betreft gaat het goed. Ben af en toe beetje misselijk (of zullen dat de zenuwen voor Sinterklaas zijn, hihi) en ik moet 's avonds aan één stuk door gapen. Weet nog wel van de vorige keer dat ik na het eten altijd in slaap viel.
Ik verwacht nog steeds als ik naar de WC ga dat ik ongesteld ben geworden. Stom he? Het zit er zo ingebakken om m'n wc-papiertje te inspecteren....
Heb me gister opgegeven voor Moeder voor Moeders. Als die doos dan komt mag ik nog een testje doen geloof ik. Ben gek op testjes.
Hihi.. de eerste keer dat ik wilde testen probeerde ik in een glaasje te plassen, maar het ging zo mis dat er maar een paar druppeltje in het glaasje terecht kwamen en ik dus weer moest wachten tot ik kon plassen! Hoezo zenuwslopend, haha.

Vier je nog Sinterklaas? Wij vanavond bij m'n schoonouders en maandag ook nog es thuis. Vorige week hebben we het bij vrienden gedaan, dus 't jong wordt weer schandalig verwend. Ze denkt nu dus dat ze echt ALLES aan Sinterklaasje kan vragen!

Mocht ik je niet meer spreken: Fijn weekend en zet 'm op en verwek onderhand es wat moois!!! Het aanbod voor die vruchtbaarheidsdans staat nog steeds hoor.

Kus, T.

Hoiii, eventjes mijn ei (jawel) kwijt hoor...
Ik snap er niets meer van; vandaag al de hele dag kramp in mijn onderbuik; niet aan een kant maar hele onderbuik als of ik ongesteld moet worden... of nodig moet plassen. Waarom kan ik niet gewoon rustig blijven en afwachten???
Heb ik nou een vroege ovulatie of een late??? Ik dacht dat ie afgelopen donderdag of vrijdag moest zijn. Maar als de kramp die ik nu heb ovulatiepijn is; dan heb ik pas na het maandag of dinsdag mijn ei > dat is veel later dan “normaal”.
Enige manier om er achter te komen is in de auto stappen en de overgebleven testers van mijn vriendin, die net als jij sinds haar zwangerschap d’r testers heeft aangeboden... op te halen. Maar dan doorbreek ik het deze-ronde-doen-we-au-naturel...

Lekker stabiel he?!

Hoe is het bij jou? Heel piep klein beetje gewend al?

Fijn weekend en Liefs

Hoihoi,

Jeetje wat balen, die rare pijntjes! Zou je toch niet 2 eisprongen tegelijk hebben?? Ooohhhh! Komen er tweelingen bij jullie in de familie voor?
Zal toch maar lekker doorgaan met klussen voor de zekerheid.
Wel balen zo je NOD uit te rekenen he? Grrr.... waarom kan je nou niet zelfs je eigen lichaam snappen.

Hier alles goed. Had vandaag een familiefeestje en ik vond het zo moeilijk m'n mond te houden. Vooral tegen m'n zus.

Verder nergens last van.. ja, trouwens wel. Ik had vandaag erg veel jeuk! Zal wel iets hormonaals zijn ofzo. Weet nog dat ik de vorige keer dat ik zwanger was (zat toen met m'n kont  in een luxe hotel in Turkije) opeens helemaal onder de uitslag zat. Gelukkig was dat maar éénmalig.

Jij ook fijn weekend. En ga ze nou maar halen, die testen!

Kus,

T.H.

Ha Te
Wat onwijs spannend zeg; een familiefeestje en niets mogen zeggen, whoeaaa
Ben benieuwd hoelang je dat gaat volhouden, hihi
Dat van die jeuk (ow wat naar lijkt mij dat...) heb ik weleens eerder gehoord. Heeft idd met je zwangerschap te maken. Is het heel erg?
Tja en ik draai langzaam aan door, grrr, gisteren dus de hele dag en vanochtend weer pijn (is een groot woord hoor) in mijn onderbuik. Whaaaaa

Liefs

Ben je op het zwangerforum geweest? Is het druk daar?

En leuk he; Elisa is ook zwanger (ze heeft een vermomd topic, hihi)

Ok T.

Ik weet het zeker (?) het is ovulatiepijn. Ietsje pietsje meer naar links van het midden nu.
Teruggeteld in mijn agenda en tot de conclusie gekomen dat ik niet kan tellen, haha. Dat de keren dat ik een ovulatietest heb gedaan die PAS op DAG 16 het donkerst was... vandaag is dag 16!!!
Ziezo daar zijn we uit!

...en nu is het afgelopen!

Kus en Liefs

Ooohh Lousje! Wat ben je toch een doosje! Hoe kan jeje nou zo verrekenen?
Maar je hebt toch cyclussen van 28 dagen he? Dus over 12 dagen weten we of je zwanger bent? Spannend!

Wie is trouwens Elise? Moet ik die kennen? Is het een vriendinnetje van je?

De jeuk was niet zo heel erg hoor. Ik had wel een panty aan, misschien heeft het dat verergert ofzo.
Verder niks spannends te melden. Ja... m'n liefje is zo lief voor me. Ik mag nu al helemaal niks tillen, haha. Zelfs de luiertas is blijkbaar te zwaar voor me. Ik ga hier maar es gewoon lekker misbruik van maken.

Nou, voor jou is het Grote Afwachten weer begonnen. Ik blijf je in de gaten houden hoor. Ik ben nog niet naar het zwangeren-forum geweest. Vind het hier veel leukerder.

Kus,

T-tje

hoihoi, ik zit weer eens te werken en mag steeds als ik een klusje af heb op het forum spieken... hihi
gelukkig ben jij er ook vaak!
Ohhh, ik dacht dat jij Elisa ook kende van het forum. Ze heeft mij vorige maand veel geholpen toen ik met die Lisexcisie zat. Zij had dezelfde ingreep als ik gehad, vandaar.
Wow, ik heb zojuist eventjes bij het zwangere forum gespiekt; het gaat er hard aan toe daar, pfoeeeiiii
Hormonen misschien???
Laat je vriend maar lekker sjouwen (luiers, zwaar, huh?) voor je,ik zal het niet verklappen.

Liefs

ps ik kreeg net zowat ruzie met mijn vriend omdat ik het alsmaar over zwanger worden heb en hij er helemaal onzeker van wordt. HIJ notabene! Dus ik zei dat hij natuurlijk niet voelde wat ik voel in mijn buik en dat viel verkeerd want hij heeft OOK gevoelens hoor, grrr Dus ik moet het er maar niet meer over hebben want anders doet ie (hihi) het straks niet meer... Mag ik tegen jou aan zeuren dan???
Doe ik al...

Schat, je zeurt maar een end weg hoor. Tis trouwens geen zeuren maar vrouwelijke onzekerheid. Dat heb je bij mij ook gehad toch?

En net toen ik vorig berichtje had gepost zag ik wie Elisa was. Dat moet jou helemaal veel hoop geven.

En wat is dat nou? Op zondag werken? Weet je dan niet dat dat een rustdag is? *slaat een kruisje* Goddeloos wezen .

Is er een catfight gaande op het zwangerenforum? Ben ik gek op. Ga gelijk kijken of ik nog wat olie op het vuur kan gooien.

Toedeloe!

Terug
Bovenaan