teken van jongen/meisje

Hallo

Inderdaad grote onzin, in de zwangerschap van mijn dochter was ik behoorlijk misselijk
en ik had een hele gave huid, wel een meisje dus.Ik droeg ook naar voren.
Die zwangerschapverschijnselen zeggen echt niets volgens mij.
Net al de hartslag van de baby, als die hoog zou zijn zou je een meisje krijgen, bij een lage een jongen, klopte bij ons ook niet.
groetjes Fleur

Hallo,

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik extreem misselijk en droeg ik mijn buik zo'n beetje rondom. Ik had erg veel trek in chocola en zoetigheid. Het werd een meisje. Tijdens mijn tweede zwangerschap was ik een stuk minder misselijk en droeg ik mijn buik echt naar voren. Ook toen had ik erg veel trek in chocola en zoetigheid. Het werd weer een meisje. Nu ben ik ruim 24 weken zwanger van de derde en ben ik weinig misselelijk geweest en draag ik mijn buik weer naar voren. Echter dit keer heb ik van begin af aan erg veel trek in pizza en andere hartigheid. Raad eens....nu is het een jongen!

Ik hoor in mijn omgeving vaak dat wanneer ze trek in chocola en zoetigheid hebben of hebben gehad, dat het dan een meisje werd. Of dit eens een richtlijn zou kunnen zijn, ik weet het niet.

groetjes Paula

dan kan ik de zoetigheid wel schrappen als waarheidsserum.... bij de jongste ... als het maar zoet was dan was het goed.... en heb toch die 2 jongens rondlopen.
Bij de oudste heb ik trouwens niet echt eetkicks gehad.

groetjes,
Marije

Ik heb ook elke keer alleen maar trek in hartigs. En er lopen (en kruipen) nu twee meiden rond. Ook deze zwangerschap weer alleen maar trek in hartigs. (kan van chocola bijna over mijn nek gaan). Ben wel heeeeeeel benieuwd wat er nu in mijn buik zit.

hihi ik zie wel verschillen tussen deze zwangerschap en die van onze zoon :)
toen had ik EINDELIJK!!!! n keer geen pukkels of dof haar
en nu vollop je zou denken dat ik n pubermuts ben van 16 jaarofzo hihi t is niet normaal maar ja als je de bakerpraatjes moet geloven is t dan n meisje omdat die de schoonheid bij de moeder wegtrekken ( welke moet dat dan bij mij zijn ? hehe)
bakerpraatjes of niet ik vind t wel grappig allemaal maar geloven doe ik t niet echt
volgende week werten we als hij of zij meewerkt wat het is :D

die chineesekalender geloof ik ook niet , Dani zou een meisje zijn maar is alles behalve dat en nu komt er weer een meisje uit dussuuh zie wel hihi

Terug
Bovenaan