tekst geboortekaartje

Deze foto stond op de voorkant van het kaartje in het zwart/wit.

Binnenin stond het volgende gedichtje;
Ik heb mama's buik zien groeien
Ik heb je geknuffeld en voelen schoppen
Ik heb zelfs je hartje horen kloppen
Daar ben je dan, lief en superklein
Wat ben ik blij
Dat ik jouw grote zus mag zijn...
                                                      Kyara

Ooh Sil.....wow! Ik krijg echt (en dat meen ik ECHT) helemaal kippenvel van die foto! En dan die tekst erbij...super mooi!
Zou ik zo willen voor een eventuele tweede! Super!

Dank je wel.
Ik heb geprobeerd om Kyara zoveel mogelijk bij de zwangerschap te betrekken en vond het kaartje op deze manier een hele mooie aansluiting daarop.
Sil

Inderdaad supermooi zeg. En was grote zus inderdaad blij of moest ze wel even slikken toen ze merkte dat ze aandacht moest delen?

(terug van weggeweest, met hangende pootjes...) dit onderwerp vind ik zo leuk en miste jullie stiekem toch wel een beetje! Wie weet kom ik nog weleens vaker kijken en schrijven... das snel he Sil!!!
Dit is de tekst die op het kaartje van joran staat, zelf geschreven...

Twee harten kloppen sneller van elkaar,
En dan is een derde hartje daar.
Als een speldenknopje zo klein,
Het klopt zo snel en klinkt zo fijn.
handen houden elkaar stevig vast,
Twee harten zijn blij verrast.
Want het wonder dat jij zou komen,
daar hadden wij nog niet van durven dromen.

Dit gedichtje heb ik zelf geschreven. Wij zochten naar een passende tekst maar die was er niet. Joran was niet gepland, mijn vriend en ik waren pas 9 maanden samen toen bleek dat ik zwanger was. Wij zijn nu natuurlijk SUPERBLIJ met hem! Maar toen we zijn hartje zagen kloppen op de echo (en hoorden), drong het pas een beetje door wat een wonder het was dat we een kindje kregen. Krijg nog een brok in mijn keel als ik het gedichtje lees, het blijft zo bijzonder allemaal!

Susan

PS wat een leuke/bijzondere teksten allemaal trouwens!

Hé Suus, érg gezellig dat je er weer bent. Ik heb je gemist hoor!
En wat een supermooi gedichtje. Kreeg er echt kippenvel van!
Sil

Natas 24, wij hadden dezelfde tekst gekozen!!! Vindt 'm nog steeds heel leuk.

Wauw Sil, zie nu pas de foto van je mooie buik en je dochter, prachtig zeg! Echt heel mooi! de tekst ook, zou ook zo een tweede willen als je dat ziet helemaal!

Liefs, Susan

PS Met joran gaat het trouwens erg goed, zijn eerste tandje is gisteren doorgekomen! en hij kan sinds afgelopen week een kunstje, soort van klappen met zijn handjes, als je het voordoet doet hij het na, helemaal trots!

Terug
Bovenaan