Tekst geboortekaartje

Ik zou ook kiezen voor die van JIG, die loopt mooi.

En ik hoor in mijn omgeving idd ook dat mensen soms gewoon spontaan op de stoep staan...wij hebben t iig wel opt kaartje gezet!
 
haha, we hadden het de vorige keren ook in ons kaartje staan en nog presteerde de schoonfamilie om al om 13.30 in de huiskamer te zitten.
Nu de kraamverzorgster van te voren opdracht gegeven niemand binnen te laten voor 15.00 uur. Moeten ze maar lezen hoor.
 
Vinka, wij hebben nog nooit zo iets op het kaartje geschreven en idd nog nooit kraamvisite onaangekondigd over de vloer gekregen. Vind het persoonlijk echt niks, zo'n zin op het kaartje.
mijn man vond het al helemaal stom en overbodig.Maar gelukkig is iedereen anders en moet iedereen het zelf weten.
groetjes
 
Wij houden, net als de laatste keer, een kraamfeest. Is ons prima bevallen. Bij de 1e en de 2e hadden we wel kraamvisite. Als het de 1e is, is het allemaal nog wel leuk, maar bij de 2e was het voor de oudste veel te druk en te lang.
 
@ 5908285
Ik denk dat het er inderdaad aan ligt hoe je de mensen in je omgeving inschat. Als ik zou vermoeden dat ze zomaar aan de deur zouden komen, zou ik het er wel opzetten.
Normaal gesproken staat er nooit iemand spontaan bij ons voor de deur, dus ik denk/hoop ook nu niet.
 
Terug
Bovenaan