tekst uitnodiging........

Dag dames
Ik ben bezig met Mila,s uitnodingingen voor haar verjaardag...
maar eh wat hadden of hebben jullie op het kaartje staan.?
staat er bijv op hoe laat ze uitgenodigd zijn,slaaptijd of heb je er helemaal geen tijd opstaan..?
oja hebben jullie die dag ook de gewone slaaptijden aangehouden of gewoon opgehouden tot hij zij instorte haha? en wie hebben jullie uitgenodigd,alleen familie of heel groots?
ik vindt het best een beetje zoeken en was wel benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben

groetje piewie
 
Ja, best lastig he?!
Wij hebben alleen familie ((over)opa's en (over)oma's, mijn vriend zijn broertje en stiefzus met gezin, een goede vriend van ons en 2 stellen vrienden uitgenodigd. Wij gaan zelf ook niet naar de verjaardagen van de kinderen van andere vrienden/kennissen, we hebben heel bewust die keuze gemaakt toen de eerste kids werden geboren.   We gaan wel naar de kids van die 2 stellen die dus op Julian's verjaardag komen.
Al met al zijn het er nog meer dan 20 mensen, en dat lijkt me ook wel genoeg.
Ik heb normaliter altijd (warm) eten op verjaardagen, maar daar heb ik deze verjaardag geen zin in. Daarom staat op de uitnodiging dat mensen welkom zijn van 10 tot 12 of van 15 tot 17 uur. Julian eet om 12 uur zijn broodje en gaat daarna op bed, net zoals alle andere dagen. Als ik het niet zo doe dan heb ik de hele dag door visite en komt Julian niet aan slapen toe, ook niet 'savonds en dan zit ik de rest van de week met een oververmoeid kind. Daarom doen we het zo.
Het kan natuurlijk zijn dat er  wel mensen komen die niet waren uitgenodigd, maar dat zien we dan wel weer.

Groetjes,
Ellen mv Julian (25-08)
 
Hiya Piewie,

wij hebber er op gezet dat iedereen na 2 uur welkom is. Max doet maar een dutje per dag (van ongeveer 11 uur tot 1 uur) dus dan heb ik daarna ff de tijd om hem lunch te geven etc. Verder gaat ie 's avonds om 7 uur naar bed, iedereen mag wat mij betreft lekker blijven hangen tot ze wortel schieten, maar mijn ventje gaat naar bed :) Ik kan met een hele hoop dingen flexibel zijn maar niet met max z'n slaaptijden, daar wordt ie echt niet vrolijk van. :)

Ajuus, ilja
 
Hey, Toen Marissa  1 werd (20 juli) heb ik uitnodigingen verstuurd naar de babys van de zwangerschapscursus/babymassage. Allemaal kindjes van haar leeftijd. In de uitnodiging heb ik iets in de trant gezet:

"Hoera, Op vrijdag 20 juli  vier ik mijn 1e verjaardag. Kom je ook op mijn feestje?

Je bent welkom van 10.00 uur tot 12 uur.
Je broertje of zusje is ook welkom.
En papa en mama natuurlijk."

En dan het adres en op de andere kant van de kaart: Laat je  even weten aan mijn mama of je komt? en dan met een telefoonnummer en emailadres erbij.

En dan heb ik nog uitnodigingen verstuurd naar familie die waren vanaf 17.00 uur welkom om te komen BBQ-en. Zodat Marissa smiddags lekker kon slapen nog.

Wij hebben het in 2x gevierd. Zaterdag hebben we het nog gevierd voor familie van mijn man omdat deze van ver weg komen hebben wij het daar gevierd maar   ook daar een tijd aangehouden van 15.00 uur - 17.30 uur.

Alvast een hele leuke verjaardag en succes met de voorbereidingen.
 
Wij hebben altijd openhuis met een verjaardag. Iedereen die komen wilt, is welkom, dus ook als Thijs 1 jaar wordt. Wel zal ik aangeven dat ze na 2 uur welkom zijn. Thijs is op zondag jarig, dus dat komt goed uit, mensen met kids gaan zowieso op tijd, ivm met hun eigen kids die naar school moeten, en Thijs haalt de schade de dag erna wel in, en als hij echt moe is, slaapt hij overal. In de middag slaapt hij nu heel kort, dus dat zal wel loslopen. Veel plezier met de voorbereidingen. Bij ons liggen de vlaggetjes ook al klaar. Groetjes Wendy
 
leuk om te lezen hoe jullie het doen,reageren mag nog hoor....
mmm Mila slaapt nog twee keer,dus da,s wat lastig
ik weet nu al dat de buren s,morgens komen,die kunnen niet anders.
maar die komen dan voor haar eerste slaapje..de rest komt s,middags denk ik...
Mila slaapt meestal van drie uur tot 16.00 ,soms wat langer...
lastig zeg...
 
hoi,

Vandaag heb ik toevallig van die standaard "verjaardag uitnodigings kaartjes" gehaald.

En omdat Ties van 10.00 tot 12.30 slaapt is iedereen welkom van 13.00 tot 17.00,
dan gaat ie weer een uurtje naar bed tot 18.00.

Groetjes Tamara
 
Ik heb ook van de week uitnodigingen verstuurd (via Greetz.nl)
Nynke slaapt ook nog 2x per dag (van 11.00 tot 12.30 en van 15.30 tot 17.00 uur). Dus bij ons zijn ze welkom van 13.30 tot 19.00 uur zodat ze 's ochtends even lekker kan slapen en fit aan de middag kan beginnen. Maar ook 's middags laat ik haar gewoon naar bed gaan want anders wordt ze chagrijnig. Dus ik heb gewoon op de kaart gezet dat ze meestal tussen 15.30 en 17.00 uur nog even slaapt.

We hebben ook alleen naaste familie, buren en vrienden uitgenodigd, ongeveer 25 personen, meer dan genoeg!

Succes met de voorbereidingen (spannend, hè...hier is het nog 2 wkn en 2 dagen...)

groetjes,
Patty en Nynke
 
Terug
Bovenaan