teleurgesteld in mijn zus

Hé lieve Sindy,
Wat rot voor je dat het zo gelopen is, en kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent.
Ik las, voor ze kwam al, op je hyve dat je er zo naar uit keek..wat een domper dus..
Echt zo jammer..
En helemaal omdat je haar anders kent, en ze is veranderd door haar man..
Zie je haar al zo weinig, en dan loopt het ook nog zo..
Zou idd ook even de tijd nemen het voor jezelf op een rijtje te zetten, en dan maar eens proberen het je zus alleen duidelijk te maken..
Het blijft een lastige situatie..
Sterkte ermee, en lief dat Maurice het voor je opnam..
Hoop dat het nog goed komt..
Liefs Rina

Hoi Sindy,

Wat vervelend dat het zo gelopen was, terwijl jij je er zo op verheugd had. Ze is en blijft idd je zus, heel jammer dat ze misschien niet hetzelfde gevoel voor jou als zusje hebt, zoals jij wel voor haar als grote zus hebt. Maar raar dat ze dan over de telefoon normaal wel heel lief en geïnteresseerd naar jullie doet. Ik hoop dat het uiteindelijk goed zal komen, succes!

Groetjes,
Shivana

Ben je wel eens bij je zus in Duitsland geweest? Misschien is het een idee om een keer haar kant op te gaan.
Het is maar een  suggestie, want ik weet natuurlijk niet hoe gecompliceerd of lastig dat eventueel is...
Dan heb je niet de afleiding van haar schoonfamilie en in haar eigen omgeving hoeft ze waarschijnlijk ook niet dringend de stad in of veel dingen in een paar dagen te proppen.
Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan