Teleurgesteld....

Hoi ,
Wat k.. , maar zoals de rest aangeeft blijf hopen!
Je hebt nog geen klachten en het kan nog alle kanten op. Ik hoop dat je genoeg steun krijgt in je naaste omgeving! Praten, mailen helpt.
Ik ga voor je duimen!
Liefd noord

Dat is niet het nieuws waar je op hoopt als je een echo krijgt.
Bij mijn jongste kindje konden ze de eerste keer ook erg weinig zien op de echo. Toen we na 2 lange weken wachten terug mochten komen bleek alles goed te zijn...was gewoon minder lang zwanger.

Heel veel sterkte en denk aan jullie maandag.

Helaas moet ik toch afscheid van jullie gaan nemen...
Gisteren kreeg ik ineens vlokken in mn urine en daarbei klonterige afscheiding... vanmorgen bloedverlies.
Het voelt niet meer goed. Ga maandag wel naar de gyn maar meer om te checken of alles schoon is.
We zijn heel blij dat we weten dat we wel zwanger kunnen worden en hebben ondanks dat het heel kort was, er toch erg van genoten.
We gaan dit een plekje geven... maar voorlopig komt de anticonceptie er bij ons niet meer in, en gaan we het gewoon opnieuw proberen.
Wie weet kan ik jullie binnenkort toch goed nieuws brengen.
Wens jullie allemaal heeel heeel heeel veel succes en een fijne zwangerschap en we hopen op gezonde april 2011 kindjes!
Tot horens!

hoi eerstekeer,

wat ontzettend balen is dit zeg.
hopelijk kun je het een plekje geven en ben je snel weer zwanger en gaat het helemaal goed.
het 'voordeel' is inderdaad dat je weet dat je zwanger kan worden.
sterkte de komende tijd

jeejte meid! dat is balen! zo onverwachts maar zo gewenst. ik hoop dat jullie heel snel weer zwanger zijn en alsnog een 2011 kindje krijgen!

sterkte!

Terug
Bovenaan