teleurgesteld...

dankjewel allemaal voor jullie llieve berichten. Ik waardeer het enorm en ben ook blij dat ik het van me af heb geschreven.

Vandaag geprobeerd wat positiever tegen alles aan te kijken.. Ik hoop alleen dat ik aan mijn nachtrust kan komen. Door gisteren, heb ik maar een paar uur kunnen slapen..de rest van de nacht alleen gehuild en gepiekerd.

Ik moet van mezelf positief blijven (en dat is een lastige klus) nogmaals dank voor jullie steun.

Liefs V

En ook dat gepieker is zoooooo herkenbaar - ook ik pieker me suf! Wil nog wel even inhaken op de reactie van Bloempje - het scheelt echt als je je verdriet gaat delen. Het lucht op en mensen leven met je mee. Soms heerst er nog een soort van taboe maar dat is toch helemaal niet nodig! Ik ben zo blij dat wij er geen geheim van maken - kan ook niet anders want ik zie mensen gewoon denken van hun dochtertje is al dik 3 en zouden ze nog een wens hebben? Zelfs mijn moeder vraagt aan mij hoe het met vriendinnen van mij zit dus omgekeerd gebeurd dat ook. Het haalt de pijn niet weg om het te delen maar het verzacht wel!

Maar ik heb ook een pieker weekend achter de rug. Echt iedereen gaat ons voor en zo nu en dan voel je je een beetje eenzaam worden.

We moeten hoop houden en er over praten, fijn dat er zo'n forum is!

x

he meis, het leven is niet eerlijk, ik heb het nog niet mee gemaakt indirect dat er mensen in mijn omgeving zwanger zijn, mijn broer en schoonzus daar in tegen wel, ze zijn al ruim een jaar bezig zitten ook in het ziekenhuis traject zeg maar maar mijn schoonzus daar de zus van die gaat met jan en alleman het bed in zeg maar, geen pil niks wil, ze ze heeft nu al 3 miskramen gehad , en bij de 4de zegt ze tegen der ma van he ma ben zanger dood leuk, van een jongen die ze nog maar net kent, en de moeder heeft zeg maar klinkt heel bot en klote en heel erg kut dat ze abortus moest nemen , want ze woont nog bij der ouders, ze heeft niet veel geld, dus ja dit is gewoon heel ernstig dat zelfs je zus elke keer zwanger raakt van andere jongens en dan nog eens dood leuk ik ga het aan me zus vertellen terwijl die heel lang bezig zijn en niet wil lukken om zwanger teraken der moeder was razend.

dus meis je bent niet de enigste denk ik en laat gewoon alles uit je wat je wilt zeggen daar is het forum ook voor.

heel veel sterkte gr mama van sharon

Terug
Bovenaan