teleurgesteld

Hallo Meiden,

moest vandaag naar de VK en gevraagd of ze me wou stippen dit op advies van de gyn waar ik gister ben geweest ivm de grootte van mijn kleine! Maar ze wou me niet stippen omdat ze liever wil dat de natuur zijn werk doet, ze zij dat als ik een kind van 8 pond kan baren dit ook wel makkelijk zal gaan met een kind van 9 pond of meer. (Wordt ziek van dit mens, had ook al gezeik met haar over bostvoeding!!!!!!) Nu zij ik dat ik volgende week ingeleid kon worden door de gyn zodat ik niet overtijd ga lopen. Nou dat vond ze natuurlijk ook niks, kwam ze met verhalen dat inleiden totaal geen pretje is en heftig (jha dhuu bevallen is geen pretje en heftig,hahahahaha)

Nou we wachten wel weer af.
Groetjes Anne

Ik heb maar gewoon weer een afspraak gemaakt voor volgende week bij de vk, maar ga maandag ff met de gyn bellen (kijken wat ik voor elkaar kan krijgen,hahahahaha)

Hoi Anne,

Wat raar dat de verloskundige niet gewoon het advies van de gyn volgt.. Word je toch kierewiet van, als iedereen zijn eigen mening heeft & ook volgt..

Kan de gynaecoloog je zelf niet strippen?
Raar ook om te zeggen dat je wel ff 'makkelijk' een kindje van 9 pond kunt baren.
Zou idd zeker nog eens met de gynaecoloog overleggen, lijkt me verstandig!

Groetjes Ilse

Dit is het typische geval waardoor verloskundige slecht in het nieuws komen..

Kom op zeg een gyn weet het echt wel beter dan een vk

Ben benieuwd wat de gyn maandag zegt succes en laat het weten hoe het is gegaan..

Hoi anne,
Kan me voorstellen dat je dat tegenvalt, maar weet wel dat inleiden nog tot 3dgn kan duren als je lichaam/baby nog 'klaar' is en dat lijkt me idd geen pretje, maar die tegenstrijdigheid lijkt me niet zo fijn nee.. had je nog geen ontsluiting of heeft ze niet gekeken??
Succes meid!

Liefs MJ

heej anne,

kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.. dit had je niet verwacht...
Maandag maar ff met je gyn bellen... hoop dat die nog wat wonderen kan verichten...

succes....

liefs

Wat een fijne VK. En dan zijn ze nog verbaasd wanneer VK een slechte naam krijgt.
Ze zou op z'n minst zelf even contact op kunnen nemen met de gyn. om te overleggen.
Zou idd zelf de gyn bellen!

Anne; inleiden hoeft geen ramp te zijn. Ben zelf ingeleid terwijl mijn dochter duidelijk niet van plan was om te komen. Idd werden een aantal dagen met gels, infusen etc. Maar ik kijk er heel positief op terug hoor.

Succes Marie-anne.

Hey Anne,

Dit nou vaak een "probleem" wat zich voordoet wanneer je zowel bij de vk als gyn loopt.
Inprinciepe vind ik dat zij zijn advies moet opvolgen hoor.
Inleiden kan idd erg onprettig zijn maar ook daar hoor je andere verhalen over.
Vind het jammer dat jij hier de dupe van bent geworden.
Waarom bel je vandaag of morgen niet met je gyn leg het even voor wrs zal hij idd voorstellen om je nog voor het weekend te willen strippen.
Daarnaast vind ik haar opmerking (van de vk) niet passend.
Idd is een zwangerschap een natuurlijk proces wat heel vaak ook goed gaat maar er zijn nu eenmaal situaties waarin het goed/verstandig/slim is om te kijken of je een handje kunt helpen.
Laat je niet op je kop zitten.

Liefs louise

owzo herkenbaar allemaal!!! Wat kunnen ze elkaar gaan tegenspreken. Voor hetzelfde geld kom je straks in het ziekenhuis en zegt weer een gyn dat inleiden echt niet nodig is. (of krijg je ineens 'gewoon' een gemiddeld kind nadat ze 3 keer hebben gemeten dat het kind groot is zoals bij mij!!)

BELACHELIJK!!

Terug
Bovenaan