teleurgesteld

Ik denk ook wel als je kleine er klaar voor is hij of zij zelf komt, maar soms kan je de natuur best een handje helpen (door te strippen,hahahaha) en mocht hij/zij er toch niet klaar voor zijn dan gebeurt er ook niks! Ze heeft ook niet gekeken of ik al ontsluiting heb, wat ik zelf wel denk!!

Ik ben bij mijn dochtertje (iets meer dan 8 pond) bijna volledig uitgescheurd waar ik overigens totaal geen last van heb gehad!! Maar ik zit er niet echt op te wachten om wel totaal uit te scheuren. En aangezien ik me bij het persen niet echt kan inhouden. Mijn zoontje was er met 4 persweeën en mijn dochtetje met 1. Dus als ik deze kleine ook met zoveel geweld op de wereld ga zetten en hij mocht 9 pond of meer zijn dan vrees ik dat ik er gehavend uit ga komen hahahaahaha.
Vandaar dat ik liever niet overtijd ga lopen!
En tegen het inleiden zie ik niet tegen op, ik ontsluit vrij makkelijk.

Ach ja kan ook gewoon niet zoveel van deze verloskundige hebben. Ze is mijn type niet en liggen niet echt op 1 lijn.

Groetjes

tja ik net ook een heel verhaal getypt en alles weg...!
Maar het kwam erop neer dat ik me goed kan voorstellen dat je baalt endat je ook absoluut geen zin hebt om overtijd te lopen..ook al zou het een 6 ponder zijn!!! Ik heb hetzelfde gevoel en zie de 42-weken bui alweer hangen... bleeeeeh!!!

En ik zou zorgen door overleg met de assistente dat je deze VK niet meer krijgt! (of zitten er niet meer bij jullie in de praktijk?)

Ik begrijp dat je er van baalt, maar waarom stript je gyn zelf niet... of schrijft ze een brief of iets dergelijks voor je vk met dit advies.

Denk dat het vaak een miscommunicatie is tussen gyn en vk omdat ze niet echt met elkaar overleggen over iemand, en diegene zit er lekker tussen en hobbelt van de een naar de ander en van het ene advies naar het andere advies...
En schiet er vervolgens niets mee op.

Ik hoop voor je dat je niet gehavent uit de 'strijd' komt en ze je kleintje eerder laten komen,
Succes ermee,

Liefs Marina

he bah wat een naar gevoel hou je hier aan over....lijkt wel een prestige kwestie voor haar terwijl ze het heeft over jou leven en gevoel. Ik zou de gyn vragen contact met haar op te nemen, hij heeft volgens mij echt het laatste woord....laat je niet kisten meid, heel veel sterkte. Misschien begint het spontaan eerder dan dan je denkt ik hoop het heel erg voor je!!!

Groetjes Fee

ja ik denk idd wat andere ook al zeggen, een vk en gyn kijken heel anders tegen bepaalde zaken aan naar mijn idee, een vk wil alles zo natuurlijk mogelijk houden, maar dat moet niet ten kosten gaan van jou!
Hopelijk is het allemaal niet nodig en komt je kindje graag wat eerder,,hihi
Succes, liefs MJ

hahaha ik hoop het ook MJ van mij mag hij nu wel komen. Moet zeggen dat ik me niet uit het veld laat slaan hoor door die VK , gelukkig is zij niet alleen in de praktijk (anders was ik allang weggegaan,hahaha)

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan