Teleurgesteld

mamavan8kids

New member
Ja we komen net terug van de echo. Mijn vruchtwater is weer toegenomen. Dat gevoel had ik zelf ook al wel omdat ik steeds slechter slaap en meer pijn in me buik begin te krijgen. Vanmorgen was de Gyn. bij me en daar kreeg ik ook nog eens van te horen dat als het aan de kinderartsen ligt ze niet willen dan dat er pas vanaf week 36 ingegrepen word. Leuk vooruitzicht dus, morgen ben ik 34 weken dus nog twee weken in dit stomme ziekenhuis liggen. Dus alle feestdagen enz... Ik snap het niet zo goed dat ze nog zolang willen rekken want voor mij word het steeds zwaarder en vermoeiender. Daar lijkt niet echt naar gekeken te worden. De kleine blijft het goed doen en daar gaan ze vanuit nu. Dus geen reden voor ingrijpen kennelijk. Ik heb me eigen gyn naar deze echo nog niet gesproken als het goed is komt hij morgen ff langs. Hij wou nog wel een keer met de kinderartsen gaan overleggen zei die dus ben benieuwd. Ben een beetje depri aan het worden. Daarbij komt dat ik hier alleen lig op een kamer en je amper een verpleegkundige ziet. Nu ook, ik ben al een uur terug van de echo maar heb niemand gezien om bijv. even te vragen goh hoe was de echo. Me man was er gelukkig wel bij maar die moest natuurlijk ook weer naar huis voor de andere kinderen.
Sorry voor me geklaag elke keer maar ben er zo klaar mee nu.

Liefs
 
Klaag maar lekker hoor het is ook allemaal niet niks he wat je meemaakt!
Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit ook omdat je nog alleen op een kamer ligt pff kan je ook niet ff kletsen of je verhaal kwijt.

succes
 
Wat raar dat ze je kindje niet eerder willen halen. Het is toch helemaal veilig bij 36 weken.

Kan me heel goed voorstellen dat je het verschrikkelijk vindt in het ziekenhuis, ik zou me er kapot vervellen. Heb je wel gezellig medepatienten om je heen of lig je alleen op een kamer!

In ieder geval sterkte en succes verder!!

groet
Mariska
 
Waardeloos weer zeg. Ik vind de mama ook belangrijk!! Misschien mag je in de tussentijd wel naar huis als ze denken dat je 2 weken ook nog wel doorkomt .........ik hoop het!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx sterkte ermee meisie!!
 
Hey kop op! Dit is echt rot maar misschien helpt het je door te denken dat die 2 weken voor je kleintje veel meer waard zijn dan voor jou. Je gaat het echt redden, je bent nu al zo ver gekomen hoe langer in je buik hoe beter de start van je kindje! Zet em op! We hebben het niet allemaal zo zwaar maar ikweet zeker dat het je steaks waard is geweest, echt het einde is in zicht! X
 
Even voor jou een virtuele knuffel. Het valt allemaal niet mee. Ik snap dat je teleurgesteld bent en dat je baalt, maar uit ervaring weet ik ook dat het in veel ziekenhuizen op deze manier gaat..... Aan de ene kant is het natuurlijk super vervelend dat je nog tot de 36 weken moet wachten, aan de andere kant is iedere dag dat je kleintje nog in je buik zit, mooi meegenomen. In ieder geval heel veel sterkte met alles en we leven met je mee!
 
Balen meid! Ik leef met je mee!
Het is wat ugly betty zegt; aan de ene kant superklote dat je nog tot 36 weken moet wachten maar aan de andere kant goed dat het met je kindje allemaal goed gaat en hij nog kan groeien in je buikje.
We helpen je er wel doorheen meid, klaag maar raak hier; je hebt alle reden!!

Een dikke knuffel, Kirsten
 
het is niet alleen de teleurstelling maar ben ook gewoon bang. Ze zeggen constant als het knapt dan kan het ook gevaarlijk zijn de navelstreng kan uitzakken en de moederkoek kan loslaten. Dus wat ik dan niet helemaal snap is dat ze zo lang gaan wachten ondanks dat het vruchtwater alleen maar toeneemt. De kans dus dat het knapt door het toenemende vruchwater neemt alleen maar toe. Dan kunnen ze toch beter door ingrijpen het vruchtwater heel voorzichtig weg laten lopen. Wat is dan beter denk ik dan. Want ze kunnen me de garantie niet geven dat het voor de 36 weken niet knapt met alle gevolgen van dien en dat ik dan in het ergste geval direct door kan naar de OK dat lijkt me ook geen pretje op die manier. Wat is dan beter he?? Zit nu de hele avond al te janken word gek van mezelf en me hormonen. Er gaat zoveel door me heen nu. Sorry jongens
 
Terug
Bovenaan