Ja we komen net terug van de echo. Mijn vruchtwater is weer toegenomen. Dat gevoel had ik zelf ook al wel omdat ik steeds slechter slaap en meer pijn in me buik begin te krijgen. Vanmorgen was de Gyn. bij me en daar kreeg ik ook nog eens van te horen dat als het aan de kinderartsen ligt ze niet willen dan dat er pas vanaf week 36 ingegrepen word. Leuk vooruitzicht dus, morgen ben ik 34 weken dus nog twee weken in dit stomme ziekenhuis liggen. Dus alle feestdagen enz... Ik snap het niet zo goed dat ze nog zolang willen rekken want voor mij word het steeds zwaarder en vermoeiender. Daar lijkt niet echt naar gekeken te worden. De kleine blijft het goed doen en daar gaan ze vanuit nu. Dus geen reden voor ingrijpen kennelijk. Ik heb me eigen gyn naar deze echo nog niet gesproken als het goed is komt hij morgen ff langs. Hij wou nog wel een keer met de kinderartsen gaan overleggen zei die dus ben benieuwd. Ben een beetje depri aan het worden. Daarbij komt dat ik hier alleen lig op een kamer en je amper een verpleegkundige ziet. Nu ook, ik ben al een uur terug van de echo maar heb niemand gezien om bijv. even te vragen goh hoe was de echo. Me man was er gelukkig wel bij maar die moest natuurlijk ook weer naar huis voor de andere kinderen.
Sorry voor me geklaag elke keer maar ben er zo klaar mee nu.
Liefs
Sorry voor me geklaag elke keer maar ben er zo klaar mee nu.
Liefs