Teleurgesteld

Meis, ik heb zo met je te doen! Dit is echt balen! Hopen dat je eigen gyneacoloog nog iets kan! Kan me goed voorstellen dat je bang bent, je wilt hier zelf ook goed uitkomen en de kleine natuurlijk! Pffff tja, woorden schieten eigenlijk te kort, wens je heel veel sterkte! En als je zin hebt om op hyves of faceboek te chatten, laat jeje adres maar achter!

Liefs Kirsten
 
Ik snap je helemaal, een kindje met 33 of 34 weken geboren laten worden op een gecontroleerde manier of straks het risico lopen dat het knapt...tja soms begrijp ik artsen ook niet hoor.
Kennis van mij is twee weken geleden bevallen na een zwangerschap van 34 weken, kindje ligt nog in het ziekenhuis maar het gaat goed met hem. Denken ze ook aan jou? Je bent hartstikke ongerust, dat is niet goed voor jou en de baby.
Ik denk aan je, en wens je heel veel stertkte!

xxx
 
Ik kan hier wel op hyves. De verbinding is hier zeer slecht dus lig er regelmatig uit.

Mijn hyvesadres:http://kristelrene.hyves.nl/

Liefs
 
Hey meid,
Wat een ellende allemaal! Ik snap wel dat je er helemaal door heen zit! En dan nog zo eenzaam in zo'n ziekenhuis, dat lijkt me ook helemaal niks. En helemaal met de feestdagen verlang je om bij je gezin te zijn.
Het enigste was ik je kan adviseren is overleg goed met je man wat jullie willen en roep dan een dokter op het matje. Laat je niet afschepen, maar geef aan hoe jullie er over denken en dat je dit zo niet wilt! Vaak moet je in een ziekenhuis even duidelijk van je laten horen, want anders walsen die stomme dokters zo over je heen zonder er goed over na te denken.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan