teleurstelling bij gyneacoloog

Haaai,
Ik was vanmiddag in ziekenhuis voor CTG, echo en gesprek met Gynea!

Alles was nog helemaal goed met de kleine uk, dus dat was wel lekker om te horen.

Ze willen pas volgende week woensdag een poging tot inleiden doen. Of het dan lukt is ook nog maar af te wachten. De gyn kon me ook niet strippen omdat alles pot en potdicht zat!

Ik had gerekend op morgen inleiden of in ieder geval maandag of dinsdag.... woensdag is echt teleurstellend..... NOG 6dagen. Ben dan inmiddels 41 + 5......

Ik hoop dat ie nog spontaan komt, maar ik reken er niet meer op :(

liefs

He meid,
Wat vreselijk balen zeg!ook het idee dat er nog niet veel beweging inzit.de kleine vind het schijnbaar erg leuk in je buik.mn schoonzusje hebben ze 3 dagen over gedaan(inleiden)voordat ze haar kleine meid had.is niet te hopen hoor.maar in 6 dagen kan nog veel gebeuren hoor.en kop op het is zo woensdag volgende week heb je echt je kindje!
succes en sterkte
liefs jootje

Hoi Heppy,

Wat vervelend zeg! En dat alles dan nog potdicht zit ook, daar word je toch moedeloos van? Nou je hebt het al 9+ maanden volgehouden, dit laatste weekje lukt je ook echt nog wel!

Probeer anders veel te gaan wandelen, heb van 2 vrouwen gehoord dat door op een dag veel te wandelen, 's avonds spontaan de bevalling op gang kwam...

Maar goed, wat heb je ook aan deze praatjes, ik snap dat je hier goed van baalt. Anyhow, ik hoop dat je het nog een beetje trekt...

Liefs

hey

wat balen zeg, maar ik kan je wel zeggen na 3 keer week 41 gehaald te hebben dat het toch echt nog kan dat ze uit zichzelf komen.
mijn middelste kwam met 41 wk 3 dagen uit zichzelf!
ook dat had ik niet meer verwacht maar wat was ik blij dat ik nu gewoon zo kon bevallen.
en alle 3 mijn kids waren met 41+ weken.
nu ben ik bijna 40 weken zwanger van de 4e en ook deze zit nog lekker, en alles zit nog dicht! dus ik wacht het gewoon af...
hoop voor je dat het uit zichzelf op gang komt!! toi toi toi

liefs

Ach heppy, wat een teleurstellend nieuws. Natuurlijk heel fijn dat alles goed gaat met je kleinetje, maar wat rot dat ze momenteel niet meer voor je kunnen betekenen. Kan me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld bent en baalt!

Gelukkig is het bijna weekend, dat zijn weer 2 dagen met extra gezelschap en wat meer gezelligheid (neem ik aan), die dagen gaan een stuk sneller vind ik altijd.

Nog hééél eventjes en dan ga je die kleine echt zien en vasthouden, kop op he?!

Liefs

Hey Meid,
Allereerst natuurlijk super dat het met de kleine allemaal nog prima gaat!

Wat moet het verder een teleurstelling voor je zijn dat ze je nog niet kunnen helpen en dat alles nog potdicht zit. Zo lijkt het me niet bepaald leuk meer zeg...
Ik duim met je mee dat het toch nog spontaan gaat beginnen, want dat kan zeker nog wel! Geef de moed iig niet op, want hoe dan ook : je hebt zeer binnenkort je kleintje in je armen!!!

Heel veel succes!!!
Liefs Rosan

He wat vervelend,kan me voorstellen dat je daar van baalt. Hopleijk meldt die kleine zich nog uit zichzelf. dat alles potdicht zit wil niet zeggen,dat het vandaag of morgen spotaan kan beginnen. Kop op meid, nog eventjes door de zure appel heen bijten. Al lijkt het nu ver weg, voor je het weet ligt die kleine in je armen!

Succes meid!
liefs,

Hi Heppy,

Niet leuk (bij mij ook alles potdicht nog, nu 40+3), maar kop op!
Het einde is nu in zicht. Houd vol!
Van dat lopen heb ik ook gehoord...ikzelf waggel meer rond als een soort manke eend met iets tussen de pootjes haha, maar ik geloof er wel in dat je dan de boel n beetje helpt..ga ik ook proberen!

Liefs

Terug
Bovenaan