teleurstelling bij gyneacoloog

Hi Heppy.
Vind t erg jammer voor je.
Dat t toch ni zo gaat hoe men graag t wil.
Kan me goed voorstellen dat je t nu wel gehad hebt.
Je bent al over de tijd heen en nu nog weer langer wachten is ni echt wat.
Ben zelf bijna 39 weken en ben benieuwd hoe t bij mij zal lopen,of de kleine nu op tijd komt of dat ik dr ook langer mee moet lopen.
Heb t soms ook wel gehad hoor,buikje is wel leuk maar ook wel eens beetje lastig,maarja.
Zal voor je duimen dat t toch vanzelf komt.
Liefs

hey heppy,
niet opgeven! ons kereltje kwam ook met 41 wk en 3 dagen op de wereld uit zichzelf! wat ik eigenlijk ook niet meer had verwacht. ik zou die dag worden gestript maar dat was al niet meer nodig.. had toen al flinke weeen. en de eerste is met 42 wk en 2 dagen ingeleid. maar je weet het langer dan 2 weken hoef je niet meer!!!
ik had het namelijk niet gehoord dat ze je niet meer tot 42 weken laten wachten want dat doen ze hier wel hoor. maar kop op meid.. er komt en dag dat je eindelijk mag genieten van je kleine wondertje!!!

Liefs, Christien

Hey heppy,

Wat vervelend dat je nu nog (voor je gevoel) zo ontzettend lang moet wachten... Je hebt toch een bepaalde verwachting van te voren, en rekent op bepaalde data...
Maar ik sluitm e aan bij de dames hierboven; alles kan nog! En ik denk dat als je je eigenste mini in je armen sluit, dat je het dan allemaal weer bent vergeten! Nog even! Volhouden meis!

Liefs en dikke knuf,

T

Lieve heppy, wij hebben hier allemaal de wonderen gehad, ik wou niet gestript worden, kleine kwam uit zichzelf, rosan was aan het twijfelen, met oog op stuitligging, net zoals mama in wording, kleine draaien uit hun zelf. Wonderen zijn echt de wereld nog niet uit.
Probeer er niet mee bezig te zijn, althans blijf positief, en bedenk je dat het nooit lang meer kan duren dat je eindelijk die kleine gaat ontmoeten, maakt eigenlijk niet uit hoe het gebeurt echt niet, trust me. Eigenlijk is het alleen maar belangrijk dat je straks die kleine in je armen mag nemen.

sterkte en succes vast, liefs nath

Terug
Bovenaan