Teleurstelling en frustratie

Toen ik net 28 weken was moest ik met spoed naar het ziekenhuis omdat het niet goed ging met me. Aan CTG gelegen voor 3 uur, bloedonderzoeken gehad, urine testen, wat bleek, ik was TOEN AL extreem oververmoeid, alles gedaan wat de dokter zei maar niks hielp. Nu bijna 10 weken verder is het alleen maar erger geworden, ben altijd eerlijk tegen onze verloskundige geweest, want we mogen haar zo graag dat we geen andere willen in het ziekenhuis dus hebben we alleen afspraken op dagen dat zij werkt. Heb haar ook huilend verteld dat ik enorm veel pijn heb op 1 plek in mijn ribbenkast, en toen zei ze dat we gingen kijken of er dus iets van schot inzat 30 november. Ik hoop gewoon dat ze daarmee bedoelt dat we ons meisje langzamerhand gaan halen, want de oefenweeën worden met de minuut erger, en mijn dochtertje met de minuut ongeduldiger, ze is zo enorm hard aan het trappen dat ik heel veel aan het overgeven ben.
Dus zit eigenlijk gewoon het zekere voor het onzekere af te tellen naar 30 november en dat er dan goed nieuws is, want als het zo doorgaat trek ik het echt niet meer..

Wat raar en sneu dat ze dan zo moeilijk doen met je een officiële datum voor inleiden geven ? en niet willen primen als je nog geen ontsluiting hebt… klinkt inderdaad alsof je het ook heeeel zwaar hebt en dan is het soms gewoon op… en met 39 weken is de kleine af. Ik duim voor je de 30e dat ze je toch gaan helpen!

Ik hoop het ook, want ik trek het echt niet meer lichamelijk en geestelijk. De laatste weken zijn echt een oorlog met mijn kleine. Ze beweegt super goed en veel, vraagt veel energie, waardoor ik nog meer moet eten omdat het mij uitgeput maakt omdat ze alle energiebronnen neemt. Dokter zegt dat ik nog meer moet eten omdat mijn lichaam op is, ik ben een lopend buffet, hoeveel meer kan je in een mens proppen? En de laatste loodjes krijg je sowieso minder eetlust omdat je maag minder ruimte krijgt, en dan word ik verplicht meer te eten, naja dan komt het er net zo hard weer uit!
Dus ik hoop ook echt dat de 30ste de dag is, want anders trek ik mijn haren uit m'n hoofd!

Beste With Love, ik denk dat het voor sommige van ons wel wat simpel is om te zeggen dat wat afleiding het oplost. Lorain klinkt er net zo of erger aan toe als ik en voor mij is het fysiek sinds ca week 30 niet meer mogelijk om langer dan 2 uur in een stoel te zitten (daarna moet je gewoon vrijwillig liggen of je valt flauw van de vermoeidheid icm de pijn) dus dan kan niet zomaar even naar vriendinnen…. Die heb ik nu al weken niet eens thuis kunnen ontvangen omdat dat te vermoeiend is…Als ik 1 trap op loop zit mn hartslag al ff op de 160 en bewegen met een baby die op je gekneusde rib loopt te timmeren is gewoon echt een hel… dat los je niet even op met je gedachten verzetten… als je al weken slapeloze nachten heb herstel je ook niet meer goed van je vermoeidheid en dat zit echt niet allemaal tussen je oren want dat zijn gewoon bekende zwangerschapskwalen. Dan heb ik nog de mazzel dat ik wel goed kan eten maar zo te lezen moet Lorain ook nog super veel overgeven.. dan ben je helemaal een vaatdoek.
dan is jou bericht vast heel vriendelijk bedoeld maar het komt op mij wel erg kleinerend over.

Hoi Lorain,

Hoe gaat het nu met je? Ik ben eergisteren avond ingeleid en 26 uur later bevallen van een mooie dochter. Ik moet wel zeggen dat het inleiden heel heftig was voor ons allebei en dat de bevalling erdoor ook een heel stuk pijnlijker was. Dus mocht je het nog even volhouden dan zou ik zelf, achteraf gezien, daar nu toch voor gekozen hebben ?. Maar ik heb een mooie en gezonde dochter en dat is wat telt. Heel veel sterkte nog de komende tijd!

Hey Marieked,

Wat lief dat je het vraagt ?
Met mij gaat het de laatste 5 dagen niet goed, ribben zijn zwaar gekneusd eergisteren, kon de krakken horen. Ben een paar dagen geleden met spoed langs het ziekenhuis gegaan omdat het helemaal niet goed met me gaat. Ik hoop dinsdag meer te weten, hopelijk heeft mijn meisje zelf al wat vaart gemaakt zelf waardoor het allemaal wat makkelijker voor me word. Het valt me allemaal even heel zwaar.

Liefs en heel erg gefeliciteerd met je meisje ❤️❤️

Ohw bah, nog even volhouden. Zo moe de bevalling in is ook een ramp. Vraag echt optijd om medicatie, ruggenprik duurde bij mij ca 1,5 uur voordat ik aan de beurt was… opwekken is nou eenmaal pijnlijker qua weeën dan normaal bevallen ?

Terug
Bovenaan