televisie kijken.....

Hoi hoi,
wanneer bij ons de televisie aan staat en Sophie op schoot zit draaid ze direcht haar koppie richting tv! Echt bizar! Van de week lag ze even op ons bed te spelen met de babygym, kon ik even de was opruimen. Kom ik terug op de slaapkamer, ligt ze met haar duim in de mond, hoofd gedraaid naar de tv te kijken(die welliswaar uit stond). Nu vind ik al die flitsende beelden niet geweldfig voor zo'n kleintje, heb dus gisteren Nijntje dvd's gekocht. Vandaag 1 opgezet, vol aandacht keek ze ernaar.
Zijn er al meer kindjes die van tv kijken houden.

Groetjes, mama van Sophie. Nu alweer bijna 18 weken.

hier ook een tv monster.
Danny's zus kijkt nickelodeon en danny kijkt mee.
Hij moet er zelfs helemaal krom en overdwars voor gaan liggen in de box, maar hij heeft het er graag voor over. Hij is 12 weken.

irene

hallo,

ons zoontje(brian)die vind de tv ook echt helemaal geweldig.als de tv aanstaat dan is er verder niks of niemand meer interresant voor hem.
ik zet vaak ook inderdaad echt filmpjes voor kleintjes aan,omdat ik de andere beelden ook te druk en te flitsend vind voor hem.
hij kan zich ook zo druk maken op de tv en op de kleuren en geluiden,dat is echt mooi om te zien.

groetjes kim,mama van brian(bijna 17 weken oud)

Quinn houdt ook van tv kijken en mee kijken op de computer. Gelukkig is hij er niet helemaal door geobsedeerd, zodat hij ook nog rustig kan spelen met zijn speelgoed terwijl de tv aanstaat.
Als we er aan denken, dan mag hij 's ochtends om 9.30 uur naar de teletubbies kijken. Verder nog niks hoor. Is nog te vroeg.
Heb wel alvast nijntje DVD's gekocht. Bij de AH nu voor 4 Euro en 200 Airmiles.
Groetjes Veerle

hoi

Hier ook zo'n televiesiekijkertje hoor....als ik s'morgens de fles geef zet ik de tv aan, heb ik ook wat te kijken. Meestal animalplanet, dat is vaak ook niet zo druk en flitsend. Voor haar maakt het niet uit wat er op staat, ze vind het toch wel leuk....maar ik probeer er nu  al wel op te letten wat ze ziet.

groetjes Monique

Laura is ook tv verslaafd. Ze draait er bijna voor de wipper uit! Soms wel irritant en soms zetten we de tv ook uit als we eten geven. Anders gaat er geen hap in.

Groetjes Ilona

Hier is de tv ook erg interressant, maakt niet uit wat er op is (nog niet hihihi). Maar tijdens het eten gaat hij uit, Evi is veel te gauw afgeleid en drinkt/eet dan niks meer.

groetjes Sonja

Teun vind het ook erg leuk!
We geven hem nu in de keuken eten,voor de tv vergeet hij gewoon zijn mondje open te doen! Wel leuk om 9:30 teletubbies!!   Ik ga het (proberen) te onthouden.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan