televisie kijken.....

hier nog zo een!
noa kijkt ook graag tv

maar was laatst onderzoek gedaan dat meer dan tien minuten tv kijken al slecht was voor de gezondheid

maar goed we kijken hier alleen maar tekenfilms en hij kijkt soms toevallig ook mee als nieuws opstaat maar bepaalde beelden van het nieuws laat ik hem liever niet zien

Grappig om te lezen dat er al zo veel kleintjes van de televisie genieten....
Ik heb trouwens altijd gezegt dat ik geen ' tv' kindje wilde.....is ze 4 maanden en koop ik al haar eerste dvd's,hahaha.

mijn meissie vind de tv ook geweldig, ze heeft er alles voor over om die beelden maar te zien en ze is ook erg slim en vindingrijk.
zo was papa een paar weken geleden shrek aan het kijken en ik zat naast hem de kleine de fles te geven. ze bleef maar naar de tv kijken.
dus heb ik een bol van het dekbed gemaakt zodat ze de tv niet meer kon zien.
draait ze haar hoofdje helemaal naar achter want links in de kamer staat de kledingkast met een enorme spiegel.
en via die spiegel kon ze dus gewoon verder tv kijken.
tja, slim hoor.
en als de tv uitstaat dan kijkt ze er ook gewoon naar. of begint zelfs te protesteren..

groetjes Miranda

Esther is een echte kijkbaby, zit altijd met grote ogen naar de hele wereld te kijken. En zoals je dan zou verwachten vindt ze de tv ook echt helemaal....niks. Maf he? Ze kijkt 2 seconden en gaat dan naar het raam liggen kijken. Veel mooier. Of nog beter: de boekenkast. Kind van haar moeder, die leest ook liever een boek.

TV is echt leuk!! Christian wringt zich in een heleboel bochten om het toch maar te kunnen zien. Dat is al vanaf het prille begin. Als hij huilerig was: bij papa op schoot voetbal kijken en we hadden er geen kind meer aan!
Ik probeer hem tegenwoordig zo in het wipstoeltje te zetten dat hij het niet kan zien, omdat ik hem er niet teveel aan wil laten wennen. Wel gemeen natuurlijk, mama zit dan wel geboeid te kijken... En hij moet het doen met zo'n suf knisperboekje..

Groetjes, Karin
Mama van Christian (19 weken)

Bij ons staat de tv nagenoeg nooit aan en al helemaal niet overdag als Senne wakker is, maar áls hij aanstaat dan vindt ze dat reuze interessant. Ik wil eigenlijk helemaal niet stimuleren dat ze tv gaat kijken, alleen beperkte tijd en beperkte programma's of dvd's straks als  ze wat ouder is  (nijntje vind ik geweldig!!), maar eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat ze het nu al zo leuk zou vinden. Vandaag heeft ze een stukje tennis gevolgd, haha.

groetjes, Dionne

ja hoor!! hier nog een baby met vierkante oogjes..... hihi.
we kijken hier niet zo heel veel tv, maar als ie aanstaat dan vindt senna het inderdaad geweldig!!
gister zag hij bert en ernie voorbij komen en hij begon spontaan te gillen!!
ik wil niet dat ie heel veel tv gaat kijken maar zo af en toe mag best toch?
en nijntje is inderdaad heel erg leuk! en stiekem vindt ik het ook leuk!! (nu nog wel)

liefs marijke

Terug
Bovenaan