Televisie

Nou, dacht vanochtend n.a.v. dit topic: zal Leah weer eens even voor de tv zetten. De Teletubbies kwamen voorbij. Ze vindt het wel grappig voor een paar minuten, vooral om te zwaaien naar de tubbies, maar dan is het ook voorbij en glijdt ze weer van de bank af..... geen tv-monster dus; ik weet nog wel dat onze oudste zo ongeveer in de tv wilde kruipen, maar zij heeft daar geen last van...

hoihoi

hier ook een kleine tvaap
sóchtends standaard teletubbies , zandkasteel en vooral bumba en tweenies en de film van ome willem is ook leuk ( alleen het eidnliejde ) deze vuist op deze vuist ( zingt ze de hele dag door )
en dan om 12 uur de wereld is mooi of de wereld van k3 tot bumba geweest is en de rest van de dag kijkt ze niet meer
soms zet ik sávonds ff dvd van bumba op en dat vind ze geweldig
verder staat hier eigenlijk de hele dag radio aan tot mamma's soaps beginnen hahahaha ( zeer belangrijk-verslavend )

groetjes maurilla

Hoi,

Hier word ook wel televisie gekeken door de kleine, hij vind bumba, brum, zandkasteel, teletubies, tweenies en de wereld is mooi leuk!
Ik heb bij de kleine niet echt een grens, ik hou d in de gaten dat de tv niet meer dan 2uur na elkaar aan staat, ook ivm zijn oudere broers die kan ik natuurlijk niet afschepen met 30min,,haha
Hier word bijna altijd in de speelkamer televisie gekeken, dus de jongste kijkt vaak ook meer tussen het spelen door, maar van de week was hij alleen en heeft hij 25min naar bumba gekeken dat was wel echt een record!
Ik vind televisie kijken niet erg, hier word zoveel buiten gespeeld en geknutseld en gezelschapsspellen gespeeld dat ze best eens rustig achter de tv mogen zitten!

Gr MJ

Hey hey,

Leuke topic.
Nynke vind tv kijken ook geweldig 's morgens vooral Pumba en De Wereld is mooi en Dora daar is ze helemaal gek van.
Ze is helemaal gek van muziek en zingt alles mee.
Kabouter plop Mega mindy K3.
Gister toen Papa dr uit bed haalde en naar onze slaapkamer toebracht zei ze zelf 'Hey Mega Mama"hahaha
Nynke heeft echt van 1 t/m 10 leren tellen door de tv bij Dora tellen ze veel namelijk.

Gr.Zonnetje

Hoi hoi,

Wat een tv-monsters allemaal.
Onze meid kijkt dus helemaal geen tv. Ze vindt er gewoon helemaal niks aan. Ze heeft ook niet echt van die zitbillen hoor, want ze zit nog geen minuut stil. Ik dacht gisteren laat ik het eens proberen. Bumba opgezet maar niks hoor, ze pakte zich een boekje en ging daarmee op de bank zitten. Hoezo eigenwijs (ze is net anderhalf).

Op zich vind ik het niet erg dat ze niet graag tv kijkt, maar soms is het inderdaad ook wel eens gemakkelijk. 's Avonds als ze na het badje nog even lekker op de bank zit, kijkt ze soms wel tv. Het liefste naar dieren, dat vindt ze dan helemaal super.

Och ja ze kan nog genoeg tv kijken in haar leventje.

Groetjes Anne

Zo terug van vakantie en eens even kijken hoe hier alles gaat:).

Het lijkt inderdaad dat jullie kindjes veel tv kijken daar ben ik best verbaast over. Rosco kijkt 2 keer in de week naar sesamstraat. Dit is doordeweeks
als ik moet koken en hij thuis is. Ik vind dit inderdaad erg handig. hij sleept zelf zijn stoel voor de tv haha.3 dagen gaat hij naar de creche en zorg ik dat ik klaar ben als de hongerige troepen thuis komen. En in het weekend vermaakt maarten hem.
hij is wel echt gek op muziek van kinderliedjes tot de beatles. Laats had hij zoveel rondjes gedraaid dat hij wel dronken leek. Toen heb ik de muziek maar even afgezet.

Ik weet eigenlijk niet of ik voor of tegen tv ben maar zolang hij zichzelf vermaakt geef ik er de voorkeur aan

groetjes czaar

Terug
Bovenaan