A ANONYMOUS_USERNAME okt 23, 2006 #10 hier nog meer fans van de lamas haha groetjes mira mv marek 8 wk
A ANONYMOUS_USERNAME okt 23, 2006 #12 Da's toch op vrijdag? Dan zit ik op een koor.... En tegen de tijd dat we thuis zijn van de oppas.... Jammer, zo te zien
Da's toch op vrijdag? Dan zit ik op een koor.... En tegen de tijd dat we thuis zijn van de oppas.... Jammer, zo te zien
A ANONYMOUS_USERNAME okt 23, 2006 #13 ja erg jammer.. maar het wordt ook herhaald... zal eens even kijken... dinsdag avond om 21.55..kijken dus!
ja erg jammer.. maar het wordt ook herhaald... zal eens even kijken... dinsdag avond om 21.55..kijken dus!
A ANONYMOUS_USERNAME okt 23, 2006 #14 sja, dan kan ik niet.....dru druk druk Dan kijk ik Grey's Anatomy, (tegenwoordig) Evelien, Gilmore-girls.... Helaas dus...
sja, dan kan ik niet.....dru druk druk Dan kijk ik Grey's Anatomy, (tegenwoordig) Evelien, Gilmore-girls.... Helaas dus...
A ANONYMOUS_USERNAME okt 23, 2006 #15 ja hey duh.. nee hoor gilmore girls keek ik ook vaak maar manlief vind het niet zo leuk.
A ANONYMOUS_USERNAME okt 23, 2006 #16 hier ook een fan van de lama ´s. Mag ze zelfs komende donderdag live bewonderen want dan komen ze bij ons in het theater. Ik ben al aan het aftellen..... Nog 3 nachtjes slapen!!!!! groeten Dianka
hier ook een fan van de lama ´s. Mag ze zelfs komende donderdag live bewonderen want dan komen ze bij ons in het theater. Ik ben al aan het aftellen..... Nog 3 nachtjes slapen!!!!! groeten Dianka