Hier ook herkenbaar, mijn zoontje vangt daar alles en ik neem het dan vrolijk van hem over... Gelukkig blijft mijn man meestal wel op de been, haha. Maar toen hij anderhalf werd was er inderdaad een soort bijna magische grens ofzo dat hij ineens nog maar zelden ziek werd, hooguit nog af en toe een snottebel (behalve dan de waterpokken, toen was wel echt ziek). Tot die tijd en vanaf dat kinderen op zijn leeftijd getest moesten worden op corona kwamen wij daar zeker elke 2 weken voor hem, al heeft hij (en ikzelf ook, want ik mocht telkens een paar dagen later ook langs de teststraat) dat nooit gehad volgens de testen. Maar inderdaad telkens een puzzel hoe we dat weer gingen opvangen met werk enzo, al hebben zowel mijn man als ik gelukkig een baan die volledig thuiswerkend uitgevoerd kan worden en enigszins flexibel is qua werktijden.
Onze tweede is vorige week geboren, dus ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat als hij ook naar de opvang gaat. Ik verwacht eigenlijk dat hij ook wel ziek zal worden, maar ik hoop zelf na al die verkoudheden bij de eerste iets beter overeind te blijven. We gaan het zien.
Onze tweede is vorige week geboren, dus ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat als hij ook naar de opvang gaat. Ik verwacht eigenlijk dat hij ook wel ziek zal worden, maar ik hoop zelf na al die verkoudheden bij de eerste iets beter overeind te blijven. We gaan het zien.