Temp blijft laag maar heb wel het idee dat mijn eisprong is geweest

Hoi Kaskes

Ja ik hou je op de hoogte van mijn temp. Ik temp niet de hele cyclus door alleen vanaf het moment dat ik mijn ei verwacht todat hij is gestegen naar de hoogste punt. En dan temp ik wel weer ongeveer wanneer mijn NOD is.
Ja ik snap wat je bedoeld met wel of niet tempen op je NOD. Ik wil het van mezelf altijd weten (wel eng hoor) of hij nog hoog is of gezakt. Maar goed is hij flink gezakt dan weet ik wel of ik ongi word of niet. Maar goed dat is ieder voor zich.
Ik selecteer ook meer wat me aanspreekt hoor in het begin reageerde ik bijna overal op maar ja dat doe ik niet meer.
Ja we gaan er weer voor, eerst wilde ik wachten tot het nieuwe jaar maar het begon me eigenlijk weer flink te kriebelen en hadden tegen elkaar gezegd van nou we wachten 1 ongi en af en gaan er weer voor. Maar ja toen het nog niet kon was ik overduidelijk vruchtbaar en voelde ik heel slim (pijnlijk) mijn eisprong en nu deze maand is hij van slag haha.

Nou ben erg benieuwd bij jou hoor, hou jij me ook op de hoogte van alles en als je gaat tempen morgen laat het me weten.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Kom jij uit het oosten, dat je zegt dat het "slim pijn deed"? Ik ben in Twente geboren en daar zeiden ze dat ook namelijk. Nu woon ik in de buurt van Utrecht trouwens.

Misschien dat ik toch even temp morgen, weet het nog niet zeker. Ik heb morgen een studiedag op mijn werk, ben wat later thuis dan anders en dan wordt het hier spitsuur met eten koken, even spelen en dan naar bed met onze kleinste huisgenoot ;-) Dus àls ik nieuws heb, dan hoor je het pas tegen acht uur...

Wat balen dat je de vorige cyclus niks gedaan hebt, maar wel een duidelijke eisprong had en nu je wel iets mag, dat je geen ei kan vinden! Frustrerend!
Bij ons was het per ongeluk, we wilden het gewoon doen wanneer we er zin in hadden. Toevallig had ik de ochtend erna een hoge temperatuur. Wie weet hebben we dus deze maand al geluk...

Ik duim voor een snelle eisprong mèt bevruchting voor jullie!

Liefs, Kaskes

Hoera, hoge temp vanochtend: 37.1! Kwaaltjes zijn er onverminderd, of juist heviger. Krijg nu toch wel behoorlijk hoop :)
Nog 3 nachtjes geduld!

Hoe is het met jou, al een verhoogde temp? Ik hoop het voor je!

liefs, K

Hoi Kaskes

Ja idd je hebt nu een mooie hoge temp en hopen dat hij ook zo mooi hoog blijft. Dus over 3 dagen is het zover nou mijn duimen draaien voor je meid.

Mijn temp was vanmorgen ook alweer wat hoger gisteren dus 36,3 en vanmorgen was hij 36,6 en nu maar hopen dat hij nog hoger gaat.

En over je vraag ja ik kom uit het Oosten van het land. Wat apart zeg dat je aan mij soort schrijven kon zien dat ik daar vandaan kwam. Ik kom dan niet uit Twente maar een plaatsje vlak bij Zwolle. Mis jij Twente dan niet want ja nu woon je in het Westen van het land.

Maar blijf me even op de hoogte houden van alles dan doe ik het ook bij jou goed?

Liefs Sharine

Van 36.3 naar 36.6 is al mooi 3 tienden omhoog, nog iets verder en je hebt een mooie eisprong te pakken! Dat zou wel fijn zijn, zeg! Ik duim voor je dat ie lekker blijft stijgen tot rond de 37.0!!!

Ik mis Twente helemaal niet! Ik heb het er niet zo naar mijn zin gehad in mijn jeugd. Ik heb er trouwens ook echt niks of niemand meer, op mijn ouders na dan;-) Als ik daar al even de stad in ga, loop ik voortdurend met mijn kraag omhoog om me heen te gluren zodat ik alle "oude bekenden" kan ontwijken...
Mijn ouders kwam uit Den Haag en omgeving, dus ben ook niet echt een Twentenaar in hart en nieren. Ben jij wel een geboren en getogen Overijsselse?

Ik denk dat ik nog even blijf tempen tot zaterdag. Ik hou je op de hoogte!
Fijne avond, Kaskes

Nee hoor Kaskes mijn temp is niet verder gestegen maar 1 tiende weer gezakt vanmorgen dus weer 36,5. Wel had ik vanmorgen weer veel doorzichtig slijm dus klussen we maar weer verder he haha.

Ik hoop echt voor je dat je positief test en idd hou me op de hoogte dan hou ik jou op de hoogt.

Liefs sharine

Wat balen dat je temp weer een tiende gezakt is... Ik lag dan altijd te tempen en dacht alleen maar: Hoog, hoog, hoog, hoog, hoog! Heb jij dat ook, haha?

Hier is ie nog netjes hoog: 37.2, onverminderde kwaaltjes, nog steeds geen bruin slijm/rood bloed en nog maar 2 nachtjes tot d-day... Ik raak langzaam wel een beetje overtuigd van mijn eigen goede gevoel

Ik hou je op de hoogte!

Liefs, K

Hé Sharine,

Ik las ergens dat je nog steeds geen hoge temp hebt, bah! Echt balen! Op welke dag van je cyclus zit je nu? En als je geen ei hebt gehad, krijg je dan wel je menstruatie rond dezelfde tijd of wordt dat dan een hele lange cyclus?

Hier nog steeds hoge temp, misselijker dan gisteren en geen bloedverlies! Morgen gaan we testen. Zal je zien, word ik heel vroeg wakker met een blaas die op knappen staat en dan slaapt onze dochter uit tot heel laat ;-)

Ik laat morgen op het zwanger na een miskraam forum wel even achter wat er uit de test is gekomen. Zag dat je daar vandaag ook even "langs kwam".

Veel plezier met de aankomst van Sinterklaas morgen met je kinderen. Gaan jullie nog naar Kampen? Is niet zo ver bij jullie vandaan... Lijkt me wel gaaf om een keer mee te maken, maar het is dan zó druk!

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan