Temp metingen onbetrouwbaar?

Ik heb ook een poos gezocht naar een thermometer met 2 decimalen, nergens in de winkel of apotheek gevonden. Nu heb ik deze via Bol gekocht: 
https://www.bol.com/nl/p/konig-hc-dt10-digitale-lichaams-thermometer/9200000018984230/
 
Dat met 2 achter de , is echt vergezocht. Maakt echt totaal niet uit! Gewoon een flexibele van de kruidvat is voldoende die meet binnen 10 sec (baby thermometer) dat extra cijfertjenhaalt niks uit want je rond toch af...Als je locht wakker wordt en daarna weer doorslaapt is dat gewoon slapen. Het is echt wakker zijn uit bed gaannevt om te plassen of wakker liggen dat je alert bent. Het gaat om melatonine aanmaak en dat gebeurt alleen als je slaapt. 3n maar 1x meten als ik achter elkaat meet kan het afwijken het kan zelfs afwijkennmet hoever je hem erin stopt ? en idd afkoeling van de vagina. Is een grote opening dus is ook niet geheel vertrouwd. Rectaal is gewoon kringspier die alles sluit kan geen lucht bijkomen tijdens het meten
 
Wij zijn nu bijna 1,5 jaar bezig en nu in onderzoek bij een fertiliteitskliniek. Iedere gyneacoloog op de fertiliteitskliniek en een vriendin die verloskundige is zeggen allemaal dat temperatuur meten niet meer van deze tijd is en ook geen betrouwbare resulataten geeft. Ik heb het ongeveer 5 maanden lang gemeten en bij mij kwam er alleen maar meer onrust van ;) 
 
Terug
Bovenaan