Temperament!!!

Haha wat leuk te lezen!

Hier nog zo'n driftkikkertje, tot groot vermaak van mijn moeder want die ziet ineens een mini-me van mij! Die denkt hahaha payback time....

Als Myrthe haar zin niet krijgt gaat ze op de grond liggen gillen en huilen. Ik negeer haar maar, dan is het snel over.
Als ze geen hap wil, slaat ze je hand zodat al haar eten op je shirt zit.
Ook begint ze nu te slaan, maar dat mag niet dus zet ik haar gelijk op de grond, wat weer resulteert in een gillend kond op de grond.
Ach ja het hoort er bij en soms lach ik er wel 's avonds om hoor.
Maar NEE kent zij niet hoor. Zij is echt oost-indisch doof zoals ze dat hier noemen.
Ze weet dat iets niet mag, schudt ook nee en doet het toch. Keer op keer. Consequent blijven dus....
Hahahahahaha

Succes, Reneke

Hey meis,

Mijn zoontje heet ook Noah en is van 15 april. Ook een ram. Hij is erg lief, maar heeft absoluut wat jij ook hebt. Hij luisterd best goed, maar als meneertje iets niet wil of iets anders in zijn hoofd heeft, dan begint hij te mopperen en boos te dioen, of nep huilen. En wild met zijn armen te maaien. Eigenlijk heel grappig om te zien, maar natuurlijk opvoedkundig niet echt goed. hahaha. Wij proberen hem nu gewoon af te leiden. En dat werkt erg goed, al zeg ik het zelf!!

Groetjes

Hallo Danielle

Mijn kindjes zijn best wel donker hun vader komt uit afrika.
Ik moet zeggen dat ze allebei heel pittig zijn zeker als ze hun zin niet krijgen.
Bij Shanice moet ik soms wel lachen want die weet wat ze wil die mept hard als ze iets niet wil maar als ik haar corrigeer dan krijgt ze een pruilipje en vaak gaat ze huilen en dan is ze echt boos op mij. Dan kruipt ze bij pappa als die in de buurt is en Milton is ook heel pittig en als die boos is berg je dan maar. Hij laat zichzelf vallen of hij gaat met zijn blokken gooien maar dan krijg hij toch straf van mij want dat wil ik niet hebben. En  weet je wat het is Milton is het grote voorbeeld voor Shanice die doet alles na. Maar echt flink temperament . Even over de vitamine D ik geef gewoon 10 druppels ze hoeven niet extra heb ik nagevraagd want jou kindjes zijn   toch lichtgetint als ik het goed heb.

groetjes lisette

Hoi hoi

Hier ook zo een kleine driftkikker!!
Sami is nog net geen 1(8april)
Ik heb een grote plant in de woonkamer staan en daar gaat hij dan met zijn handjes erin en wanneer ik hem zeg dat dat niet mag en weghaal soms wel 5x dan wordt meneertje boos, en gaat dan echt stampen en schudt heel hard met zijn hoofdje nee en schreeuwt dan ook nee nee!!
En als hij niet wil eten doet hij ook zo!
Drama drama,
Maar goed het gaat ook weer voorbij.

Liefs Nesie

Hoi meiden,

Ben toch wel een beetje opgelucht dat jullie ook van die pittige kindjes hebben. Wij hebben als referentiekader alleen Luqa en die is zo ongelooflijk mak. Heeel anders. Het heeft allebei wel wat hoor... Met Luqa heb ik me heel lang zorgen gemaakt of hij wel van zich zou kunnen afbijten, maar dat gaat steeds beter (zeker sinds hij zo'n klein, temperamentvol broertje erbij heeft. Hij zal wel moeten...) Maar omdat mijn neefje ADHD heeft, dacht ik:  het zal toch niet...

Wat betreft jouw opmerking Lisette over de vitamine D: mijn kindjes zijn inderdaad ook lichtgetint (wel niet zo donker volgens mij als die van jou (mijn vriend is van Algerijnse afkomst)), maar kreeg ook als advies 10 druppels. Het moeilijke is dat Luqa multivitamine krijgt (voor zijn ijzergehalte) waar al vitamine D in zit  (100%. Maar dat is volgens de oude normen). Ik geef 'm dus nog drie druppels/kleine tabletjes erbij. Noah geef ik ook 4 extra druppels, omdat op de opvolgmelk staat dat bij 3 flessen ze genoeg vitamine D krijgen (hij zit nu nog op gemiddeld 2 flessen). Het is wel een beetje gokken hoor, moet ik zeggen... Maargoed, van de week wordt het lekker weer, dus dan kunnen ze ook weer vitamine D opdoen in het zonnetje!!!

Liefs
Danielle

Terug
Bovenaan