[quote quote=10505766]Fijn om alleen al verhalen van herkenning te horen, en dat het niet automatisch betekent dat het zo blijft!
@Lewis, dat van het voeden zou je zeggen ja, maar het gaat vaak juist beter als hij veel honger heeft ? het is echt zo dat ik hem dan helemaal rustig bij me pak, en hij het pas op een brullen zet als ik mijn borst aanbiedt. Dat gebeurt nog vaker als ik hem eerder aanleg, maar soms ook als hij uit zichzelf wakker wordt van de honger. Zo ook vanochtend: huilend wakker worden, rustig worden als ik hem oppak, begint spontaan op mijn arm te sabbelen want honger. Maar zodra mijn borst in de buurt van zijn mondje kwam begon hij ineens vol op te krijsen...[/quote]
Dat had mijn zoontje dus ook... Alleen snachts ging het goed of in een bepaalde positie waarbij ik hem op een kussen liet liggen en over hem heen ging hangen, niet te doen dus.
Ik probeerde weleens melk te kolven en in een flesje te geven, dat dronk hij wel beter. als ik in precies dezelfde houding dan stiekem het flesje weghaalde en de borst gaf, ging hij gillen. Toen dus overgestapt naar flesvoeding