<p>Hi!</p><p>Zoals de titel al zegt. Zoonlief van 9 maanden heeft flink wat pit in zich.</p><p>Hij laat de hele dag merken als iets hem niet zint hij bromt dan constant en als hem iets niet lukt wordt hij heel boos als in huilen overtrekken en niks willen.</p><p> </p><p>Ik weet dat dit nou eenmaal in hem zit en zou hem voor geen goud willen inruilen of weg kunnen denken. maar wordt er soms zo moe van dat ik dit even van me af wilde schrijven.. als ik dan baby's van anderen zie die rustig in de auto zitten of rustig op schoot of kinderwagen dan ben ik stikjaloers. Mijn zoon huilt alleen maar en is alles na 2 tellen zat. In de box vermaakt hij zich 5 minuten dan is het weer huilen. Zodra de auto stilstaat is het overtrekken en krijsen dat hij uit de maxicosi wil. </p><p>Ik durf eigenlijk weinig tot niet met hem op pad hierdoor en dacht dat het wel minder zou worden maar nu met 9 maanden is het nog steeds zo. Een terrasje of lunch zit er gewoonweg niet in doordat hij alles zo zat is.</p><p>Eigenlijk de hele dag door lijkt hij gefrustreerd. Medisch gezien is er niets aan de hand wel horen we constant dat het nou eenmaal een temperamentvolle baby is.</p><p>Ik vroeg me af of jullie dit herkennen. Kunnen jullie kindjes wel gewoon zelf spelen of loop je eigenlijk altijd de hele dag rond om je baby te vermaken en is dat normaal op deze leeftijd.. ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. </p>