<p>Ik deel het ook even op dit forum in de hoop steun en gelijkgestemden te vinden of liever nog ervaringsdeskundigen die gerust kunnen stellen! <br /><br /></p><p>ik ben namelijk echt op. Al 10 mnd voelt t moederschap als een groot ondankbare ervaring. Mijn dochter was geen huilbaby maar huilt wel veel en snel. Maar ze lacht ook snel en vrij hysterisch zelfs. Ze is mega onrustig en gespannen. Over alert en gefrustreerd. Ze bepaalt iedere sec van mn leven en ik word steeds meer gespannen en angstig. Niet goed. Mijn veerkracht verdwijnt langzaam door slaaptekort. En ze heeft juist een stabiele geduldige mamma nodig. <br /><br /></p><p>De opvang is ook een drama (2 middagen om mij rust te geven - nu ff niet natuurlijk met lockdown) en daar doet ze hetzelfde: ontevreden, verdrietig en verloren. Niet slapen. <br /><br />ik moet er doorheen... tijd is mn beste vriend maar t duurt al ff nu en ik zoek het licht! Iemand? <br /><br /></p><p>ps: vermoedelijk niks medisch (zit op kma voeding). Kindercoach al geprobeerd, osteopaat, kinderfysio, cb overleg... ik weet dat ze zich wil uitdrukken maar dat nog niet kan. Ik ‘praat’ ook met t hierover (al hoort ze t niet echt want ze is veel te druk). </p>