Temperaturen.. help!

Hoi hoi!

Stel dat je "normale" temo 35,6 35,7 is dan is ie na de eisprong.. 35,9 36,1 hij moet echt een 0,3 a 4 stijgen na de eisprong.. ben je zwanger dan daalt dit niet en blijft het gedurende de hele zwangerschap zo. Wordt je ongi zal die de dag voor je ongi weer zakken naar 35,6 35,7.

Groeten jazzie

Lieve diaan...

Ik zat net te lezen wat je verder nog geschreven heb in een ander topic  ik wil je privacy niet aantasten.., maar ik wil je wel graag 1 tip geven.. Ga naar de ha en laat je schildklier testen.. als je niet zwanger bent.. en als je wel zwanger bent alsjeblieft ook.
Jij omschrijft symptomen die een klassiek beeld zijn bij een trage schildklier.
Zoals stemmingswisselingen.. vermoeid.. aankomen zonder reden... en je hebt ook nog een lage lichaamstemperatuur..  
Ik wil je niet bezorgd maken.. En als het goed is weet je het ook.

Liefs Jazzie

Lieve diaan...
Ik zat net te lezen wat je verder nog geschreven heb in een ander topic  ik wil je privacy niet aantasten.., maar ik wil je wel graag 1 tip geven.. Ga naar de ha en laat je schildklier testen.. als je niet zwanger bent.. en als je wel zwanger bent alsjeblieft ook.
Jij omschrijft symptomen die een klassiek beeld zijn bij een trage schildklier.
Zoals stemmingswisselingen.. vermoeid.. aankomen zonder reden... en je hebt ook nog een lage lichaamstemperatuur..  
Ik wil je niet bezorgd maken.. En als het goed is weet je het ook.

Liefs Jazzie

Heeej Jazzie,

Je tast mijn privacy niet aan hoor, iedereen kan en mag mn berichten toch lezen, gekkerd..   Ben juist blij dat je komt met een mogelijke oplossing! Ik heb er inderdaad zelf ook al aan gedacht hoor, maar overal lees ik dat dit dan te zien is aan je bloed. Ik heb twee weken geleden bloed getest, net nadat mijn huisarts aangaf dat ze het zo raar vond dat ik zoveel ben aangekomen, en hier kwam niets uit.. dus dat snap ik dan niet. Lijkt mij dat dit er dan toch uitgekomen was? Helemaal omdat ik net daarvoor met de ha had besproken dat ik dit zo vreemd vond..

In ieder geval bedankt voor je lieve berichtje  en ik wacht nu gewoon even bericht af van mijn ha.. en ik houd jullie op de hoogte hoor!!

Groetjes Diaan

Ok komt ie.. heb net even gebeld met de ha.. gistermiddag is de fax nogmaals verzonden naar de fertiliteitspoli, dus moet nu even afwachten op bericht.. hoop dat ik snel aan de beurt ben, dat we weten wat er aan de hand is! ook begreep ik dat de ha een brief naar een gyn heeft gestuurd, dus weet niet hoe het nu precies gaat.. denk eerst naar de gyn en dan fertiliteitspoli. We zien het vanzelf. Ik houd jullie op de hoogte! Jullie mij ook??

Groetjes!

Gelukkig maar!

Helaas ken ik veel artsen die het goed vinden en je misschien een twijfel geval bent.. dus net binnen de referentie waarden valt volgens het bloedonderzoek.
Misschien mag ik je de tip geven om een uitdraai te vragen van de uitslag van je bloedonderzoek.. En kijk eens op www.hypoforum.com  . misschien herken je wat.
Ik wil je gewoon graag helpen. je even wat middelen uitreiken om eventueel een lange weg te besparen.
Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat ik er heeeeeeel erg naast zit.

Jazzie

Terug
Bovenaan