temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoe kan je je temperatuur meten moet je daar iets speciaals voor kopen?

goedemorgen hier even de uitleg voor het temperaturen,het is het beste dat je een digitale termometer koopt die koop je zo bij elke drogist of apotheker en is niet echt duur hoor,vervolgens moet je elke morgen op een vast tijdstip voor je uit bed ga de temperatuur opnemen in je poepgaatje bv ik noem maar wat elke morgen om 7.00.je moet niet eerst gaan plassen en dan gaan temperaturen gewoon ff je plasje ophouden.de digitaletermometer geef dan zelf een piep geluid wanneer hij klaar is met opnemen en in het venstertje kan je dan presies aflezen wat je temp is.ik hoop dat je er een beetje uitkomt wat ik voor je heb opgeschreven. als je er niet uit mocht komen hoor ik het wel knuffies van pepe.doei doei.

hoi pepe,

Bedankt voor de uitleg. Je hebt zeker geen idee hoe duur het ongeveer is? En moet ik daar dan weer mee beginnen wanneer ik de eerste keer weer ongi wordt of kan ik nu gelijk al beginnen maar me eisprong is volgens mij gisteren geweest. En waar kan je het beste die digitale thermometer indoen?

hoi pepe,

En wanneer ben je dan vruchtbaar of de eisprong als de temperatuur hoog is of laag?

Hoi,

Zo'n thermometer kost volgens mij 6,95 bij het kruidvat. Dan heb je een digitale. Die zijn wat beter af te lezen. Je zet hem aan, en stopt hem in je poepgat (zie pepe). Als hij piept heeft hij de temperatuur in het venstertje staan. Ga niet onder de oksel of in de mond meten, want dat is niet zo goed als in je kont. Onder de oksel of in de mond geeft nog wel eens afwijkende temperatuur.
Misschien heb jij wel wat aan www.babybrabbel.nl. Daar staat heel veel info over alles dat met zwanger worden of zijn te maken heeft. Dus ook over het cervixslijm, temperaturen enz.
Succes!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Welke onderwerp moet ik dan hebben want ik ben wel vaker op babbybrabbel geweest.

Hoi Kat,

Ik heb het inderdaad gelezen en er staat dat je dat moetdoen voordat je uit je bed gaat.
Maar het mag toch ook wel   als ik het in de wc doe voordat ik ga plassen? Of moet hetecht inbed gedaan worden?

nee gewoon in je bedje blijven liggen, dat is toch het beste zo heb ik het ook gedaan en zo kreeg ik ook het advies van me huisarts en gyn.als je eisprong er aan zit te komen wordt je temp hoger en blijf dan zo tot je ongesteld wordt,en het beste is ook elke dag je opgenomen temp op te schrijven op een briefje wat je bij je bed heb liggen zo kan je ook zien wanneer je eisprong eraan zit te komen en wanneer je vruchtbaar bent kan je inderdaad op babybrabbel vinden ok suc6 ermee ik verneem wel weer een berichtje van je doei doei en knuffies van pepe maar weer.

Terug
Bovenaan