temperaturen

Hoi Pepe,

Nu moet ik me ongi maar afwachten en dan maar beginnen met temperaturen en als je klaar bent met ongi en je gaat meten dan is me temperauur zeker laag en wanneer me temperatuur hoog wordt nadert dan alleeen de eisprong of ook me vruchtbare dagen???
En als me temperatuur met 0.3 of hoger per dag stijgt dan weet je toch dat de eisprong nadert of niet????
Ik hoop dat je me wat meer erover kan vertellen wat nodig is.

hoi hier ben ik weer pepe,vertel me maar even wanneer je eerste dag van jou laatste ongi was kan ik het wel ff voor je nakijken ok doei doei maar weer

De eerste dag van me laatste ongetseldheid was 11 juli en toen had ik een cyclus van 36 dagen. Heel erg bedankt dat je het voor me wilt uitrekenen. Zou je het me dan ook kunnen uitleggen hoe ik dat dan daarna kan uitrekeken???

zo ik heb het voor je uitgerekent op babybrabbel je vruchtbaredagen zijn 30,31 juli en 1,2,3 augustus als je in deze tijd heb geklust is dat ok.je kan het zoeken op www.babybrabbel.nl dan ga je naar het woord interactief dan zie je vanzelf het lijstje tevoorschijn komen dan klik je vruchtbaarheidkalender aan en dan kan je zelf alles invullen,ok suc6 ermee meis ik hoop dat het je lukt,zo kan je elke maand nalezen doei doei pepe.

Hoi Pepe,

Ik heb op die dagen gemeenschap gehad maar 2 augustus was dus me ovulatie maar ik had zaterdag en zondag alleen slijm dus dat was 30 en 31 juli dus toen was me eispriong toch al geweest???

ik heb gehoord dat als je temperatuur stijgt (0,3-0,5) dat je eisprong al is geweest en dat je dus te laat bent. Het is methode om te bepalen wanneer de eispring is. Als je het een paar maanden bijhoudt , dan weet je daarna wanneer je eisprong is.

hoi kim

dus temperaturen is eiegnlijk niet echt geschikt want je weet dan niet wanneer je eisprong precies is alleen wanneer je temperatuur met 0.3 of 0.5 is gestegen en dan is het al te laat voor die maand

voor die maand is het dan al te laat ja. (tenminste dat heb ik gelezen). Maar dan weet je dus wel wanneer je volgende maand vruchtbaar bent.

Terug
Bovenaan