temperaturen

Hoi allemaal!!

Ja ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar ik heb ook een tijd de temp. bijgehouden en zo rond de eisprong met ovulatietestenin de weer geweest!! Mijn temp zakte eerst en dan omhoog, en als hij omhoog ging gaf ook de ovulatietest een lachend ! En op de verpakking stond dan dat je in je vruchtbare dagen zat........ dus ja hoe zit het nu dan...

toch ingewikkeld he zwanger worden........

liefs

He Patricia,

Blij te horen dat bij jou ook je temp. eerst zakt (voor eisprong)  om daarna weer te stijgen...

Nu temp. ik pas een paar dagen en ben begonnen op dag 11 (ja kon niet meer w8 tot volgende maand) en vroeg me af of jij of de andere meiden ff wilde kijken of het er een beetje normaal uitziet...hier komen ze...

dag 11: 36,1
dag 12: 36,1
dag 13: 36,3
dag 14: 35,7
dag 15: 36,4
dag 16: 36,7

Zoals je ziet ...dag 14 ineens een flink naar beneden. En nu 2 dagen wat hoger,,

Wat denken jullie?

Succes allemaal en veel klusplezier!!!

Knuf

Hai,

Als je 3 dagen achter elkaar een temperatuur hebt die 0,3 of 0,4 graden hoger is dan de dagen ervoor dan heb je op de dag voor je temperatuurstijging je ei gehad. Snap je het nog?

Veel liefs
Nataly

ik sluit mij bij Nataly aan.
Wellicht helpt de site www.fertilityfriend.com je wel.
Daar kun je alle temperaturen invoeren en krijg je als je 3 dagen een hogere temperatuur hebt de melding dat je eisprong is geweest.

wellicht dat je dan als je dit een paar maanden doet, een patroon kunt ontdekken in jouw temperatuur in combinatie met het cervixslijm.

Succes

gr mama van MD

Daar kun je alle temperaturen invoeren en krijg je als je 3 dagen een hogere temperatuur hebt de melding dat je eisprong is geweest.

wellicht dat je dan als je dit een paar maanden doet, een patroon kunt ontdekken in jouw temperatuur in combinatie met het cervixslijm.

Succes

gr mama van MD

Succes

gr mama van MD

sorryyyy er zat een storing in, dacht dat hij het niet deed......

Hoi 1981!!!

Nou voor mij ziet dat er normaal uit hoor!! Je kan het beste de temp. meten
in je poeperd!!! Sorry ik kan het ff niet anders omschrijven! Bij mij zat hij ook altijd rond de 36,3 en dan zakte hij idd ook richting de 35.7 ofzo en dan ging hij naar een paar dagen omhoog, maar geen 37 ofzo, meer iets van 36,5 36,6 en toen ik ook de stiks gebruikte gaf hij het lachende , dus was het zover!!!

Ik hoop dat je er iets aan hebt, misschien ook een idee voor jou om het beide te doen, en als je dan een verhoging hebt gelijk even te testen!

Hou ons op de hoogte

liefs mij

Terug
Bovenaan