temperaturen

Hoi Suus,

dat klopt helemaal, ik ben echt nog niet 1 keer ongesteld geweest, 6 februari al een half jaar.. dus wacht nu maar even op mijn bezoek aan de gyn en hoop dat ze me dan meer kunnen vertellen.

ja ik probeer gewoon van alles, want wil zo graag en elke maand dat ik niet ongesteld wordt denk ik meer dat er iets fout zit. maar goed, jullie kennen vast mijn gevoel heel goed.

ik temp elke ochtend om half 8, mn wekker gaat dan, ik blijf liggen, pak de thermometer en meet haha. voordat ik opsta dus, volgens mij was dat het beste.

succes en ben ook benieuwd naar jouw verhalen!

groetjes Diaan

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 11:48:26'));

Hoi Suus,

dat klopt helemaal, ik ben echt nog niet 1 keer ongesteld geweest, 6 februari al een half jaar.. dus wacht nu maar even op mijn bezoek aan de gyn en hoop dat ze me dan meer kunnen vertellen.

ja ik probeer gewoon van alles, want wil zo graag en elke maand dat ik niet ongesteld wordt denk ik meer dat er iets fout zit. maar goed, jullie kennen vast mijn gevoel heel goed.

ik temp elke ochtend om half 8, mn wekker gaat dan, ik blijf liggen, pak de thermometer en meet haha. voordat ik opsta dus, volgens mij was dat het beste.

succes en ben ook benieuwd naar jouw verhalen!

groetjes Diaan

Ik snap wat je bedoelt hoor, bij mij duurt het nu ook al bijna 3 maand, en ook ik denk steeds dat er wat fout zit! De huisarts heeft me toen gezegd dat ik toch wel snel ongi zou moeten worden omdat het er toch uit moet, maar nog steeds niets hoor!
Heel goed dat je elke dag om zelfde tijd temperatuurt hoor, dat is het beste en misschien kun je er nu nog niets mee, je hebt dan in ieder geval al wel bijgehouden voordat je bij de gyn terecht komt, dus sturen ze je niet eerst weer terug dat je dat nog moet gaan doen!
Wel vervelend he, dat we er nu nog langer op moeten wachten om zwanger te worden, want als een vrouw eenmaal iets wil, dan wil ze het meteen!

hallo daphne

ook ik zit nu in de 9e ronde
ik ben vanaf 27 januari begonnen met tempen. ook heb namelijk een onregelmatige cyclus:
- 1e cyclus 38 dagen
- 2e 41
- 3e 25
- 4e 25
- 5e 25
- 6e 30
- 7e 26
en de laatste cyclus zelfs 42 dagen!!!

dus toen dacht ik laat ik maar eens  gaan tempen
misschien dat dat iets kan opleveren.
dus ik ben benieuwd
afwachten

gr miek

Haha Suus, inderdaad, als een vrouw iets wil wil ze het meteen!! klopt echt!! net zoals naar de kapper gaan, geld dat ook hier wel voor.. :)

maar ik vind het wel heel jammer hoor, was er eigenlijk een btje vanuit gegaan dat het allemaal heel snel zou gaan. komt denk ik door iedereen om me heen. heel veel mensen zijn zwanger of raken zwanger (ook vriendinnen waarvan ik dacht dat het langer zou duren ivm meerdere lichamelijke problemen zeg maar).. en die zijn gewoon soms de 2e maand zwanger.. dat doet dan wel even zeer. maar we houden gewoon vol en we houden een btje hoop en het komt vast allemaal goed met ons, ook al duurt het dan allemaal wat langer.

Groetjes!

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 12:03:27'));

Haha Suus, inderdaad, als een vrouw iets wil wil ze het meteen!! klopt echt!! net zoals naar de kapper gaan, geld dat ook hier wel voor.. :)

maar ik vind het wel heel jammer hoor, was er eigenlijk een btje vanuit gegaan dat het allemaal heel snel zou gaan. komt denk ik door iedereen om me heen. heel veel mensen zijn zwanger of raken zwanger (ook vriendinnen waarvan ik dacht dat het langer zou duren ivm meerdere lichamelijke problemen zeg maar).. en die zijn gewoon soms de 2e maand zwanger.. dat doet dan wel even zeer. maar we houden gewoon vol en we houden een btje hoop en het komt vast allemaal goed met ons, ook al duurt het dan allemaal wat langer.

Groetjes!

haha we zitten op 2 topics met elkaar te praten!
Ja het lijkt soms net of je de enige bent die er langer over doet he?! Volgens mij rust er nog een taboe op het zwanger worden met hulp of er langer over doen, die verhalen hoor je nooit voor mijn gevoel.
Hier is ook de ene na de andere zwanger lijkt het wel en ook mensen waarvan je het nog niet eens verwacht! Vind het zelf ook erg moeilijk worden nu hoor om enthousiast te reageren als iemand verteld dat ze zwanger is, terwijl   ze net bezig waren en wel zouden zien zeg maar.....
Hebben jullie iemand verteld van jullie plannen? Wij alleen aan mijn zusje, zij is de enige die ervan af weet en ook dat we naar de gyn gaan. Ben wel blij dat we het niet aan veel mensen hebben verteld, helemaal nu het allemaal wat moeilijker gaat!

haha we zitten op 2 topics met elkaar te praten!
Ja het lijkt soms net of je de enige bent die er langer over doet he?! Volgens mij rust er nog een taboe op het zwanger worden met hulp of er langer over doen, die verhalen hoor je nooit voor mijn gevoel.
Hier is ook de ene na de andere zwanger lijkt het wel en ook mensen waarvan je het nog niet eens verwacht! Vind het zelf ook erg moeilijk worden nu hoor om enthousiast te reageren als iemand verteld dat ze zwanger is, terwijl   ze net bezig waren en wel zouden zien zeg maar.....
Hebben jullie iemand verteld van jullie plannen? Wij alleen aan mijn zusje, zij is de enige die ervan af weet en ook dat we naar de gyn gaan. Ben wel blij dat we het niet aan veel mensen hebben verteld, helemaal nu het allemaal wat moeilijker gaat!

Haha ja klopt, maar vind het zo leuk dat je hetzelfde voelt en ervaart! :D
Ik heb er ook steeds meer moeite mee hoor, zoals nu mijn collegaatje.. had ook problemen met ongesteldheid en was dus gestopt met de pil omdat het volgens haar dus heel lang zou duren of dat er waarschijnlijk wel iets moest gebeuren, dat het niet op de normale manier zou kunnen zeg maar. en binnen twee maand was ze zwanger.. vind het echt super voor haar, ben heel blij maar aan de andere kant steekt het een btje.. en denk op zulke moment nog meer dat er iets fout zit bij ons. of bij mij.. maar we zien wel.. komt wel goed joh!

wij hebben het aan wat meer mensen verteld. mn collega weet er van, mn ouders en mn beste vriendin. ik ben gewoon een type die dingen moet vertellen, dingen die aan mij knagen zeg maar.. en wil horen dat er nog niets ernstigs aan de hand is zeg maar.

maar ik ga hard voor ons duimen!! dat we naar de gyn kunnen strax en dat het makkelijker blijkt dan wij denken :)

groetjes!!

maar nog iets Suus,

heb jij kwaaltjes? bij mij begon het eigenlijk snel nadat ik gestopt was met de pil: gevoelige borsten, vaker plassen, moe, af en toe duizelig, stemmingswisselingen volgens mn vriend. dus toen dachten we: ooh nu al? zal het? heb ondertussen bijna elke maand een test gedaan en elke keer negatief, dat is dan weer zo'n teleurstelling he!

maar de kwaaltjes die ik nu nog heb zijn dat ik zo moe ben en buikpijnen, misselijk met vlagen, maar zal vast wel ziek worden ofzo.. word soms gek van mezelf dat ik zo vaak denk: zal het dan toch? terwijl ik eigenlijk weet: nee..

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 13:23:21'));

maar nog iets Suus,

heb jij kwaaltjes? bij mij begon het eigenlijk snel nadat ik gestopt was met de pil: gevoelige borsten, vaker plassen, moe, af en toe duizelig, stemmingswisselingen volgens mn vriend. dus toen dachten we: ooh nu al? zal het? heb ondertussen bijna elke maand een test gedaan en elke keer negatief, dat is dan weer zo'n teleurstelling he!

maar de kwaaltjes die ik nu nog heb zijn dat ik zo moe ben en buikpijnen, misselijk met vlagen, maar zal vast wel ziek worden ofzo.. word soms gek van mezelf dat ik zo vaak denk: zal het dan toch? terwijl ik eigenlijk weet: nee..

oooooooh dit is zoooo herkenbaar! Sinds ik halverwege november voor het laatst ongesteld ben geweest, heb ik echt van die typische zwangerschapskwaaltjes, ben zooo moe, kan de hele dag wel slapen, constant hoofdpijn, ook wat vaker plassen inderdaad, en die stemmingswisselingen, niet normaal meer, ben zo mega emotioneel! Maar ja heb ook al 3 of 4 negatieve testen gehad (ben de tel ff kwijt erg he/!), dus mijn verstand zegt heeeeeel hard nee, terwijl mijn gevoel nu nog wel eens twijfelt, stom he?! Maar ja, had de huisarts het dan niet kunnen voelen als het wel zo zou zijn?

Maar meid, wij zitten in precies hetzelfde schuitje he/! Wel fijn inderdaad!

Terug
Bovenaan