Temperaturen

Ik zit toch weer even met vragen?
Ik had woensdag rond 15:00 uur een positieve ovulatietest en een temp van 36.4.
Donderdag een temp van 36.2, dus volgens mij is dat een ei dip. We hebben die dag laat nog gezellig gemaakt. 
Vrijdag een temp van 36,4 en dan betekend het dat mij ei al gesprongen is? Alleen ik werd wakker met hevige steken in mijn linkerkant en dit duurde tot ongeveer 17:00 uur.
Zaterdag een temp van 36,5 en zonder klachten, dus vanaf wanneer kan ik er het beste vanuit gaan dat het gesprongen is, gisteren of vandaag?  Dit omdat de stijging vrijdagochtend al gebeurde?
 
Hoi Breezy,
Mocht je nog een antwoord willen ;) ik heb dot ook vaker opgezocht en begreep dat de temperatuur stijgingen tot 2 dagen na eisprong op zich kan laten wachten. Hij bevestigd dat de eisprong geweest is maar ook niet zo precies helaas. Met ovulatie testen en temperaturen zou je dan toch wel een redelijk goed beeld moeten krijgen. Dit is dus info die ik zelf ook opgezocht heb. 
Ik heb zelf wel ervaren dat ik een dip kreeg op de dag van ovulatie. Daarna steeg hij bij mij door (soms ook eerst terug naar normaal en dan door omhoog). Dus ik denk dat je vrijdag je ovulatie gehad hebt. Maar natuurlijk kan ik je geen 100% zekerheid geven. Blijft lastig allemaal!
 
@Frasseke het is zeker lastig allemaal en eerlijk.. Ik denk dat temperaturen mij meer stress geeft? maar heb wel weer een nieuwe leer ervaring erbij. Dankjewel voor je uitleg. ?
 
@Breezy op den duur weet je of je ei 1 of 2 dagen na stijging is geweest helaas moet je hier dan een patroon in gaan zien met de cyclussen en dus x aantal maanden aan het tempen zijn.
Stel je hebt op dag 14 en 15 een positieve ovulatie test (lh piek is vaak 2 dagen) dan heb je die laatste dag ergens of de nacht erna je ei. Zeker als je zegt dat je wel krampen hebt gehad is dit je laatste ei growi geweest. Dan heb je dus op dag 17 a 18 een temp stijgen van minimaal 0.2 a 0.3. Je kan idd een temp dip voor je eisprong hebben. Ik doe het in combi hier gezien het nu de anticonceptie manier is. Ovu test om te zien of hij eraan komt temp om te zien of hij echt geweest is
 
Terug
Bovenaan