temperaturen

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames,

Heeft iemand ervaring met temperaturen?
Mijn gyn. zegt dat als de temperatuur vlak voor je te verwachten menstruatie omlaag gaat dat je voor 99,9% niet zwanger bent. Maar nu gaat hij na een paar dagen weer omhoog en ik zou vandaag mijn NOD hebben..
Ik snap er niets van.

ik vond het tempen maar onhandig... bij mij was er nooit echt een duidelijke piek oid te zien. ik heb erg veel gehad aan de site fertilityfriend.com... daar leren ze je uitgebreid hoe en wat mbt tempen. het is wel in het engels.... in mijn tijd waren de eerste 3 mnd gratis.... je kan dan online een grafiek van je temp bijhouden en het programma analyeert je data..... je kan ook alles later mooi uitprinten en meenemen naar de gyn. je kan alles bijhouden wat je wilt: je temp en welk ander vruchtbaarheids indicator waar je mee bezig bent.....

het kan ook zijn dat hij na een dip toch weer stijgt rond je nod... ik zou het nog even aankijken..... zo lang je ongi er niet is, is er altijd een kans!

Top!
Dank je voor de tip. Ik ga direct op de site kijken.
Ik had trouwens wel een hele duidelijke dip bij mijn ei en daarna een flinke piek, dus wat dat betreft ging mijn temp. wel volgens de "regels". Ik denk dat ik trouwens morgen maar even gaan testen, want ik ben nog steeds niet ongesteld..

spannend hoor!! ik heb 9 mnd getempt en de enige maand waarin mijn temp het volgens het boekje deed was de maand dat ik zwanger raakte :eek:P

Succes!!

Helaas,
Vanochtend test gedaan, niet zwanger. Maar ook nog niet ongesteld, dus snap er nog steeds niets van.

jammer zeg!! misschien nog iets te vroeg?? als je over 3 of 4 dg nog niet ongi bent, zou ik nog een keer testen!! succes!! hopelijk krijg je een leuk kerstkadootje!!

ik hoop het zo!
Die testen zijn trouwens ook niet goedkoop ;-)

Terug
Bovenaan