temperaturen

ik ben op dit moment niet bezig.... heb een 2ling van 19 mnd rondlopen en dat is druk genoeg. :eek:P

ik had de testen van sensitest gekocht. scheelde een boel centjes en toen ik daar een licht streepje op had, geloofde mijn vriend het niet en heb ik een digitale test gekocht.... daar valt niet mee te twisten. ;-)

succes met wachten!!

Een 2-ling van 19 mnd. Leuk! Maar je hebt je handen vol of niet? Kan je de testen van sensitest gewoon bij de drogist kopen? Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer door al die testen. Ik heb nu die van Kruidvat, 2 in 1 verpakking voor E5.
Ik denk dat ik morgen maar weer ga testen...
Wat duurt wachten toch lang

hihi, ja dat wachten duurt eindeloos lang!! die van de sensitest zijn online te koop en worden na betaling erg snel thuis gebracht door de postbode (in een witte enveloppe ;op)...
de test zijn goed te vertrouwen, maar het scheelt flink wat centjes waardoor ik me dan minder schuldig voelde als ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en toch een testje deed....
ik ben namelijk schijnzwanger geweest en dan gaan er toch een boel testjes doorheen. :eek:S

succes meis!! hopelijk heb je morgen een mooie posi test in je handen!! ik ben voor je aan het duimen!!

hoi hoi,
weet je al meer? ik hoop dat geen nieuws, goed nieuws is!!!!

Terug
Bovenaan