Temperaturen

A

Anoniem

Guest
hi dames,

wie is er nog meer aan het temperaturen? En hoe gaat het bij jullie☺️?

ik heb vorige maand geen duidelijke verhoging gezien, deze maand ook nog niet en zit op dag 10 met een cyclus tussen 21 en 26 dagen.

<p style="text-align: left;">Hi!! Ik ben voor het eerst aan het temperaturen sinds 14mnd proberen. Dit op advies van mn acupuncturist</p>
<p style="text-align: left;">ik zit nu de week voor mn menstruatie, en mn temp is gestegen.. nu hopen dat ie hoog blijft.. hoe gaat het bij jou?</p>

Hi marlies,

jeetje 14 maanden dat is al best een lange tijd. Wel een goed teken dat je temperatuur stijgt dan heb je in inder geval een eisprong gehad.
mijn temperatuur is na dag 14 ook gestegen en na 7 dagen weer dus heb dit keer wel mijn eisprong gehad. Ook pijnlijke tepels en af en toe steekjes. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Zit nu op dag 25 van mijn cycle dus is weer spannend.

Jaa dat is zeker spannend?

wanneer is je NOD?

ik voel eigenlijk altijd mijn eisprong.. en nu toont het temperaturen indd aan dat hij er ook is.. woe is mijn nod hopelijk blijft mn temperatuur nu hoog!
<p style="text-align: left;">Voel je je eisprong ook?</p>

Ik weet niet precies wanneer mijn nod is want mijn cyclussen zijn elke keer anders, meestal tussen de 22 en 27 dagen. denk dat als ik zondag nog niet ongesteld ben, ik dan even ga testen. Dan zit ik op 13 dpo.

Hoop ook heel erg voor jou dat je temp mooi hoog blijft tot die tijd. Hou me maar op de hoogte:).

voel je verder al symptomen?

Ik voel mijn eisprong niet trouwens, tenminste niet dat ik weet

Parijs, ik heb 3 maanden getemperatuurd in combinatie met ovulatietesten. Toen ik begon temperatuurde ik oraal, maar toen ik bij de acupuncturist kwam moest ik anaal of vaginaal temperaturen en dan krijg je toch een iets ander beeld. Gelukkig was ik na 3-4 acupunctuurbehandelingen zwanger en kon ik stoppen met temperaturen.

Ik vond het wel interessant dat je op die manier je cyclus kan volgen. Vond het ook eng tegen de tijd dat je ongesteld moest worden dat je dan je temperatuur zag dalen en dan wist je dat het die maand niet gelukt was.

Veel succes!

Terug
Bovenaan