Temperaturen

Sanne wat leuk te lezen dat je na je acupunctuur behandelingen zwanger bent geworden dat geeft mij goede moed! Ik heb er nu 3 gehad

Parijs , je hoeft hem ook niet te voelen hoor. Ik lees ook veel dat je als je hem voelt hem vaak al net hebt gehad. Ja gelijk heb je dan kan je wel een testje wagen.. doe je gewoon een early.

het vervelende is dat ik altijd symptomen heb de week voor mn menstruatie.. vanwege stijging progestron.. dus mn borsten doen Zeer en Zijn groter.. krampjes in mn buik en last van mn onderrug.. ik hou me daar maar niet meer aan vast.. wel blijft het iedere keer weer spannend

Marlies, hopelijk raak jij ook snel zwanger. Ga jij ook iedere week?

De laatste dag van mijn menstruatie was de 1e keer dat ik bij de acupuncturist kwam en ik ben niet meer ongesteld geweest. Ben nu 5 weken zwanger. Nu voorlopig nog steeds wekelijks acupunctuur tot de 12e week.  Het is nog super pril. Hopelijk dat deze zwangerschap wel goed mag gaan. Een paar maanden terug een miskraam gehad. Ik heb alle vertrouwen in acupunctuur ;-).

Acupunctuur klinkt wel interesant.

Die heb je hier volgens mij niet haha(woon op curacao).

ik temp nu 2 maanden en zit in ronde 5 ook altijd anaal inderdaad. Zat altijd rond 36.1 toen na ei een paar dagen 36.4 en toen een paar dagen naar 36.6 en 36.7

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik duim voor je dat alles helemaal goed gaat deze zwangerschap:).

Hoe gaat het inmiddels bij jullie?

ik zit inmiddels op dag 29 en heb dus dag 14 mijn eisprong gehad. Vanmorgen steeg mijn tempratuur ineens nog een keer van 36,7 naar 36,9.

geen idee wat dot betekend maar had goede moed, gelijk een testje gedaan maar die was negatief. Hebben jullie enig idee of die stijging betekend dat ik dan toch ongesteld ga worden pf zou ik te vroeg zijn met testen? Is 15 dagen na mijn ei dus lijkt me niet te vroeg toch:(.

man man deze site werkt voor geen meter! ik typ een heel stukje en er wordt 1 zin geplaatst!

zoals ik dus zei hier helaas menstruatie, mega balen

sanne ja iedere week ga ik..was ook een paar dagen na mn menstruatie begonnen als eerste keer...hoop dat het gaat werken, spannend voor jou hoor komt vast goed ;)

donderdag uitslag medische onderzoeken..

parijs ik dacht dat als je menstruatie zou komen je temp dan zou dalen maar dat was bij mij helaas niet het geval dus ik kan je helaas geen advies geven hierin...ik begreep dat als je zwanger bent je temp indd hoog blijft...ging bij mij niet op haha

Omg zie nu dat mijn hele verhaal ook niet geplaatst is alleen die 1ste zin wat jij ook al had

Terug
Bovenaan